کد خبر : 3879
تاریخ انتشار : یکشنبه 2 تیر 1398 - 6:17

نصب 38 تمثال شهدای خواف در این شهرستان

نصب 38 تمثال شهدای خواف در این شهرستان

نصب 38 تمثال شهدای خواف در این شهرستان 38 تابلوی بزرگ و کوچک که مزین به تصاویر شهدای خواف است در این شهرستان تعویض و نصب شد. به گزارش خواف نیوز به نقل از  ایثار واحد خراسان رضوی، تمثال  مقدس شهداي شهرستان خواف  شنبه یکم تیرماه در این شهر تعویض و نصب شد. رئيس بنياد شهيد و

نصب 38 تمثال شهدای خواف در این شهرستان
38 تابلوی بزرگ و کوچک که مزین به تصاویر شهدای خواف است در این شهرستان تعویض و نصب شد.
به گزارش خواف نیوز به نقل از  ایثار واحد خراسان رضوی، تمثال  مقدس شهداي شهرستان خواف  شنبه یکم تیرماه در این شهر تعویض و نصب شد.
رئيس بنياد شهيد و امور ايثارگران خواف اظهار کرد: یکی از اهداف همیشگی بنیاد شهید و امور ایثارگران تداوم زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا است به ویژه برای نسلهای جوان جامعه که باید با ایثار و فداکاری شهدا آشنا شوند.
علی رمضانی ادامه داد: شهادت، همیشه با ارزش است و فداکاری در راه خدا، همیشه کاری عظیم و ارجمند است اما باید این فرهنگ متعالی در بین جوانان نهادینه شود.
وی به تصاویر شهدا اشاره کرد و افزود: در اين خصوص تعداد 24 تابلو بزرگ (دو رو) با ابعاد 2*2 متر در بلوارفردوسی شهرستان خواف  و 12 تابلو به ابعاد 2*2 در سطح شهر سلامی و دو عدد تابلو (دو رو) با ابعاد 5*3 تعویض و نصب شد.
رئیس بنیاد خواف تصریح کرد: با توجه به بادهای گرم و سوزان این شهرستان و نیزتغیيرات شرایط آب و هوا این بنرها به مرور زمان پاره، فرسوده و کهنه  می شوند که نیاز به تعویض آن می باشد.
وی ضمن قدردانی از متجع سنگاه خواف خاطر نشان ساخت: بنیاد شهید و امور ایثارگران خواف  به پاس احترام و ارج نهادن به مقام شامخ شهدا و نیز جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در سطح این شهرستان نسبت به تعویض تصاویر شهدای اقدام کرده است.
گفتني است شهرستان خواف  كه ٢٧٠ كيلومتري  از مشهد مقدس  فاصله دارد، ٩٧ شهيد ، ۲۸۳ جانباز و٣٤ آزاده تقديم نظام مقدس جمهوري إسلامي ايران كرده است.
انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.