کد خبر : 3814
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 28 خرداد 1398 - 4:32

کشف ۴۳۹ کیلوگرم مواد مخدر در خواف از ابتدای امسال

کشف ۴۳۹ کیلوگرم مواد مخدر در خواف از ابتدای امسال

به گزارش خواف نیوز سرهنگ علیرضا حسینعلی زاده گفت : شهروندان سرمایه‌های اجتماعی پلیس هستند که با ایفای نقش حساس مسئولیت ها و تکالیف مهمی که بر دوش دارند پشتیبان محور تولید برقراری و پایداری نظم و امنیت محسوب می شوند . فرمانده انتظامی شهرستان افزود: خوشبختانه نظم و امنیت این شهرستان به واسطه پشتیبانی

به گزارش خواف نیوز سرهنگ علیرضا حسینعلی زاده گفت : شهروندان سرمایه‌های اجتماعی پلیس هستند که با ایفای نقش حساس مسئولیت ها و تکالیف مهمی که بر دوش دارند پشتیبان محور تولید برقراری و پایداری نظم و امنیت محسوب می شوند .
فرمانده انتظامی شهرستان افزود: خوشبختانه نظم و امنیت این شهرستان به واسطه پشتیبانی و همکاری های گسترده ای که مردم با خادمان نظم و امنیت وپلیس خدمتگذار دارند هم اینک مطلوب و شایسته است وی اظهار داشت: بسیاری از جرایم و آسیب های اجتماعی در این شهرستان کم رنگ هستند و خوشبختانه با هوشیاری و همراهی مردم انقلابی و همیشه در صحنه این شهرستان در بسیاری از جرایم کاهش وقوع را شاهد بوده ایم .
سرهنگ حسینعلی زاده اظهار داشت : در زمینه کشفیات مواد مخدر نیز با توجه به موقعیت شهرستان خواف محموله های مواد افیونی که به استان‌های جنوبی کشور از این مسیر به استان خراسان رضوی وبه مقصد مشهد و استان های شمالی کشور قاچاق می‌شوند کشف و مبارزه بی‌امان با قاچاقچیان مواد افیونی ادامه دارد .
وی گفت:جان برکفان مبارزه با مواد مخدرخواف از ابتدای امسال تا کنون ۳۷۱ کیلوگرم تریاک؛ ۵۲کیلو گرم هروئین؛۱۶ کیلوگرم حشیش و مقادیری مواد مخدر صنعتی کشف سوداگران مرگ را دستگیر و به مراجع قضایی معرفی کرده اند

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.