کد خبر : 3810
تاریخ انتشار : دوشنبه 27 خرداد 1398 - 19:09

انهدام باند سارقان موتورسیکلت در خواف

انهدام باند سارقان موتورسیکلت در خواف

انهدام باند سارقان موتورسیکلت در خواف باند ۶نفره سارقان موتورسیکلت در خواف منهدم شد. به گزارش خواف نیوز به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، فرمانده انتظامی شهرستان خواف گفت:در پی وقوع چند فقره سرقت موتورسیکلت در شهرستان و شکایت تعدادی از مالباختگان در این خصوص بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران

انهدام باند سارقان موتورسیکلت در خواف

باند ۶نفره سارقان موتورسیکلت در خواف منهدم شد.

به گزارش خواف نیوز به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، فرمانده انتظامی شهرستان خواف گفت:در پی وقوع چند فقره سرقت موتورسیکلت انهدام باند سارقان موتورسیکلت در خوافدر شهرستان و شکایت تعدادی از مالباختگان در این خصوص بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.
سرهنگ علیرضا حسینعلی زاده افزود: تیم های مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با انجام اقدامات پلیسی یک باند ۶نفره سارق بومی و غیربومی موتورسیکلت را شناسایی و در چند عملیات جداگانه آنها را دستگیر کردند.
وی ضمن اشاره به دستگیری این ۶سارق و کشف 8فقره سرقت ادامه داد: متهمان در ابتدا منکر هرگونه جرمی بودند و در تحقیقات تخصصی کارآگاهان پلیس و جمع آوری ادله و شواهد لازم به بزه انتسابی خود اعتراف و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.