کد خبر : 3778
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 21 خرداد 1398 - 19:21

دیدار با جمعی از هنرمندان صنایع دستی شهرستان خواف به مناسبت روز جهانی صنایع دستی

دیدار با جمعی از هنرمندان صنایع دستی شهرستان خواف به مناسبت روز جهانی صنایع دستی

به گزارش خواف نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان خواف در این دیدار 8 نفرازتولید کنندگان، هنرمندان، مربیان و فروشندگان صنایع دستی به همراه آقای باعقیده رییس اداره میراث فرهنگی  شهرستان مسایل و مشکلات خود را در زمینه های مختلف با آقای سپهری درمیان گذاشتند. درابتدای این دیدار باعقیده ضمن ارایه گزارشی آخرین

به گزارش خواف نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان خواف در این دیدار 8 نفرازتولید کنندگان، هنرمندان، مربیان و فروشندگان صنایع دستی به همراه آقای باعقیده رییس اداره میراث فرهنگی  شهرستان مسایل و مشکلات خود را در زمینه های مختلف با آقای سپهری درمیان گذاشتند.
درابتدای این دیدار باعقیده ضمن ارایه گزارشی آخرین وضعیت صنایع دستی شهرستان در خصوص تعداد هنرمندان ،پرداخت تسهیلات و نیز حضور هنرمندان خوافی در نمایشگاههای مختلف ارایه کرد و مشکلات موجود در بخش صنایع دستی شهرستان مانند نبودن محل دایمی عرضه محصولات بومی -سنتی ،مشکلات حوزه تسهیلات اشتغال زایی هنرمندان و موضوع بیمه را بیان کرد..
در ادامه آقای  سپهری  نیز  ضمن تبریک روز جهانی صنایع دستی  گفت کارگاه‌های صنایع دستی میتوانند نقش مهم و اساسی در ایجاد اشتغال پایدار ایفا کنند و زمینه  این اشتغالزائی می تواند با کمترین سرمایه  فراهم شود  که باید مورد حمایت و تاکید مسئولین قرار گیرد.
وی همچنین در خصوص مکان یابی و ایجاد مرکز دایمی نمایش محصولات صنایع دستی شهرستان و همچنین موضوع بیمه هنرمندان  قولهای مساعد داده و پیگری موضوع از طریق ادارت ذیربط را خواستار شدند.
در پایان این دیدار با اهداء لوح از هنرمندان حوزه صنایع دستی شهرستان تقدیر و تشکر صورت گرفت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.