کد خبر : 3764
تاریخ انتشار : دوشنبه 20 خرداد 1398 - 11:13

طرح انتقال آب دریای عمان به سنگان خواف جدی شد

طرح انتقال آب دریای عمان به سنگان خواف جدی شد

جلسه بررسی نحوه مشارکت شرکت های صنایع معدنی در طرح انتقال آب از چابهار به شرق کشور با حضور استاندار خراسان رضوی و معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در محل استانداری برگزار شد. به گزارش خواف نیوز در جلسه بررسی نحوه مشارکت شرکت های صنایع معدنی در طرح انتقال آب از چابهار به شرق کشور

جلسه بررسی نحوه مشارکت شرکت های صنایع معدنی در طرح انتقال آب از چابهار به شرق کشور با حضور استاندار خراسان رضوی و معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در محل استانداری برگزار شد.

به گزارش خواف نیوز در جلسه بررسی نحوه مشارکت شرکت های صنایع معدنی در طرح انتقال آب از چابهار به شرق کشور که با حضور علی رضا رزم حسینی استاندار، خداداد غریب پور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و عبدالرضا سپهری سرپرست فرمانداری خواف و فرمانداران رشتخوار وتربت حیدریه و گناباد وهمچنین جمعی از مدیران عامل شرکت های صنایع فولادی برگزار شد، تفاهم نامه ای به امضا رسید.
استاندار خراسان رضوی در این جلسه گفت: اولین نیاز آبی استان بخش فولاد و صنعت است و هدف ما از برگزاری این جلسه، جلب مشارکت مجموعه های فعال در حوزه صنایع معدنی در طرح انتقال آب و رفع نیاز آبی است.
علی رضا رزم حسینی افزود: در صورت انتقال آب از چابهار به سنگان خواف، زمینه توسعه فعالیت شرکت های صنایع معدنی در این منطقه فراهم خواهد شد.

منبع: دنیای معدن

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.