کد خبر : 3753
تاریخ انتشار : جمعه 17 خرداد 1398 - 17:13

با حضور مسئولین شهرستان خواف از قهرمانان جام رمضان 98 تقدیر شد

با حضور مسئولین شهرستان خواف از قهرمانان جام رمضان 98  تقدیر شد

          با حضور عبدالرضا سپهری سرپرست فرمانداری شهرستان خواف جام قهرمانی به تیم رستوران وحدت، قهرمان ۲۶مین دوره مسابقات جام رمضان شهرستان خواف اعطاء گردید. در فینال مسابقات جام رمضان شهرستان خواف دو تیم پرطرفدار رستوران وحدت و مجتمع تجاری هوشیاری در سالن مملو از تماشاگر علاقه مند و در حضور

 

 

 

 

 

با حضور عبدالرضا سپهری سرپرست فرمانداری شهرستان خواف جام قهرمانی به تیم رستوران وحدت، قهرمان ۲۶مین دوره مسابقات جام رمضان شهرستان خواف اعطاء گردید.
در فینال مسابقات جام رمضان شهرستان خواف دو تیم پرطرفدار رستوران وحدت و مجتمع تجاری هوشیاری در سالن مملو از تماشاگر علاقه مند و در حضور مسئولان ورزشی و نهاد های دولتی چهارشنبه شب 15 خرداد جاری به مصاف هم رفتند
تلاش دو تیم در ضربات پنالتی هر دو پنالتی اول و دوم مجتمع تجاری گل نشد تا رستوران وحدت در ۲۶مین دوره مسابقات جام رمضان شهرستان خواف به مقام قهرمانی برسد.
در پایان طی یک مراسم زیبا و در حضور عبدالرضا سپهری سرپرست فرمانداری و رییس شورای ورزش، سرهنگ نطاق، فرماندهی و مسئول تربیت بدنی ناحیه مقاومت سپاه خواف، اعضا و رییس شورای شهرخواف، رییس اداره ورزش و جوانان و رئیس هیات فوتبال شهرستان، روسای هیات های فوتبال سنگان و نشتیفان، رییس هیات ورزش های همگانی، ،مسئواین کمیته فوتسال سنگان و نشتیفان و جمع کثیری از پیشکسوتان ورزشی و جمعی از روسای ادارات شهرستان خواف کاپ های قهرمانی به تیم ها و بازیکنان برتر اهدا شد در این دوره از مسابقات ۲۰ تیم در ۴ گروه ۵ تیمی حضور داشتند که بعد از ۶۴ بازی در سالن شهید اعظمی تیم رستوران وحدت مقام اول ، مجتمع تجاری هوشیاری مقام دوم و تیم آرایشی رویال مقام سوم و تیم فولاد خراسان مقام اخلاق را کسب نمودند.
حضور پرشور هواداران دو تیم تا پایان مسابقه بصورت منظم بود که جلوه های زیبایی از حضور را تا سالها بعد در خاطرات نگه خواهد داشت.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.