کد خبر : 3639
تاریخ انتشار : جمعه 3 خرداد 1398 - 14:09

اجرای مرحله دوم طرح همای رحمت در شهرستان خواف

اجرای مرحله دوم طرح همای رحمت در شهرستان خواف

مرحله دوم طرح ملی همای رحمت با بسته بندی و توزیع ۱۵۰بسته غذایی به ارزش ۱۵۰میلیون ریال در آستانه لیالی قدر اجرا شد. به گزارش خواف نیوز به نقل از  خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان خواف گفت: این طرح که همه ساله در ماه مبارک رمضان اجرا می شود، افراد خیر

مرحله دوم طرح ملی همای رحمت با بسته بندی و توزیع ۱۵۰بسته غذایی به ارزش ۱۵۰میلیون ریال در آستانه لیالی قدر اجرا شد.

به گزارش خواف نیوز به نقل از  خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان خواف گفت: این طرح که همه ساله در ماه اجرای فاز دوم طرح همای رحمت در شهرستان خوافمبارک رمضان اجرا می شود، افراد خیر با تهیه سبد‌های غذایی و تاسی از حضرت علی (ع) بصورت شبانه بین نیازمندان توزیع می کنند.
هادی رمضانی هدف از اجرای این طرح را هدایت کمک‌های مردمی برای حمایت از خانواده‌های محروم، ترویج فرهنگ انفاق، احسان، ایثار و سنت‌های حسنه اسلامی و همچنین گسترش و ترویج روحیه تعاون و مشارکت‌های مردمی و تعامل با خیرین اعلام کرد.
وی با بیان اینکه امسال این سبد‌های غذایی شامل برنج، رب، حبوبات، ماکارونی، روغن، سویا و سایر اقلام در حال تهیه است گفت: افرادی که تمایل به مشارکت در این کار خیر را دارند، می‌توانند کمک‌های خود را بصورت نقدی و غیر نقدی به این جمعیت تحویل تا در اختیار نیازمندان قرار بگیرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.