کد خبر : 3629
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 2 خرداد 1398 - 13:42

شب فرهنگی امدادگران هلال احمر پایگاه سه راهی نشتیفان

شب فرهنگی امدادگران هلال احمر پایگاه سه راهی نشتیفان

شب فرهنگی امدادگران پایگاه بین شهری شهدای گمنام سه راهی نشتیفان با حضور رئیس جمعیت هلال‌ احمر  خواف و جمعی از مسئولان هلال احمر این شهرستان برگزار شد. به گزارش  خواف نیوز به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رئیس جمعیت هلال‌ احمر  خواف در این مراسم گفت: ماه مبارک رمضان فرصتی

شب فرهنگی امدادگران پایگاه بین شهری شهدای گمنام سه راهی نشتیفان با حضور رئیس جمعیت هلال‌ احمر  خواف و جمعی از مسئولان هلال احمر این شهرستان برگزار شد.

به گزارش  خواف نیوز به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رئیس جمعیت هلال‌ احمر  خواف در این مراسم گفت: ماه مبارک رمضان فرصتی شب فرهنگی امدادگران هلال احمر پایگاه سه راهی نشتیفانمغتنم برای بندگی و تقرب به خداوند متعال و زمانی مناسب برای تزکیه نفس و روح است.
هادی رمضانی رئیس این جمعیت با اشاره به اینکه افطاری دادن در ماه مبارک رمضان مستحب و پسندیده است، افزود: یکی از فضایل ماه مبارک رمضان برپایی سفره های افطاری ساده است که در آموزه های دینی، آیات و روایات متعدد تاکید فراوانی بر این مهم شده است.
رمضانی با بيان مطالبی از محاسن و بركات اين ماه از امدادگران خواست كه با الگوگیری از اسوه های ايثار و گذشت دين مبين اسلام با انگيزه تر ياری رسان همنوعان نيازمند خود باشند.
برگزاری نماز جماعت، صرف افطار،  تلاوت قران کریم و بیان احکام شرعی توسط امام جماعت از جمله برنامه های این جلسه بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.