کد خبر : 3608
تاریخ انتشار : دوشنبه 30 اردیبهشت 1398 - 19:34

تاکید رئیس اداره تبلیغات اسلامی خواف بر لزوم تقویت جبهه فرهنگی انقلاب

تاکید رئیس اداره تبلیغات اسلامی خواف بر لزوم تقویت جبهه فرهنگی انقلاب

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خواف در جلسه جزء خوانی قران کریم بانوان نخبه و رابطین فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی بر لزوم تقویت جبهه فرهنگی انقلاب تاکید کرد. به گزارش خواف نیوز به نقل از  خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، حجت الاسلام محمد زنگنه در این جلسه گفت: دشمنان انقلاب تلاش می‌کنند تا حرکت و مسیر

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خواف در جلسه جزء خوانی قران کریم بانوان نخبه و رابطین فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی بر لزوم تقویت جبهه فرهنگی انقلاب تاکید کرد.

به گزارش خواف نیوز به نقل از  خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، حجت الاسلام محمد زنگنه در این جلسه گفت: دشمنان انقلاب تلاش می‌کنند تا تاکید رئیس اداره تبلیغات اسلامی خواف بر لزوم تقویت جبهه فرهنگی انقلابحرکت و مسیر انقلاب را تغییر دهند و در بدنه کشور خدشه ایجاد کنند.
وی افزود: در حال حاضر که دشمنان انقلاب تلاش می‌کنند تا حرکت و مسیر انقلاب را تغییر دهند و در بدنه کشور خدشه ایجاد کنند می‌بایست جهاد گونه دستاورد‌های انقلاب اسلامی را برای مردم به‌ویژه خانواده ها و جوانان تبیین و جبهه فرهنگی انقلاب را تقویت کنیم.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خواف با بیان اینکه سازمان تبلیغات اسلامی برای ترویج ارزش‌های دینی و اسلامی برخوردار از شبکه بزرگ تبلیغی است افزود: مبلغان و مبلغات و هیئات مذهبی و مداحان با عناصر تبلیغی در اختیار و بهره‌مندی از ظرفیت‌های بزرگ مردمی می‌توانند نقش خوبی را در این زمینه ایفاء کنند.
حجت الاسلام محمد زنگنه نقش تعاملات فرهنگی و اجتماعی، بهره‌مندی از توان بانوان نخبه، بهره‌وری در اجرای برنامه‌ها و هم‌افزایی با دستگاه‌های اداری را برای پیشبرد اهداف و سیاست‌های اداره تبلیعات مهم خواند و افزود: بانوان و رابطان اداره تبلیغات اسلامی شهرستان باید با توجه به کمبود اعتبارات در سال جاری بتوانند از حداقل امکانات نهایت استفاده و بهره‌وری را داشته باشند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.