کد خبر : 3596
تاریخ انتشار : دوشنبه 30 اردیبهشت 1398 - 19:25

استقبال بی‌نظیر از مسابقات فوتسال جام رمضان در خواف

استقبال بی‌نظیر از مسابقات فوتسال جام رمضان در خواف

دبیر هیات فوتبال شهرستان خواف گفت: همه ساله شب‌های ماه‌رمضان با برگزاری مسابقات فوتسال شور و نشاط خاصی در سالن‌های ورزشی این منطقه در جریان است. به گزارش خواف نیوز ابراهیم تیموریان در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در خواف گفت: تفاوت سال‌جاری با گذشته در استقبال بی‌نظیر تیم‌ها از مسابقات است و رقابت ۶۷ تیم در

دبیر هیات فوتبال شهرستان خواف گفت: همه ساله شب‌های ماه‌رمضان با برگزاری مسابقات فوتسال شور و نشاط خاصی در سالن‌های ورزشی این منطقه در جریان است.

به گزارش خواف نیوز ابراهیم تیموریان در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در خواف گفت: تفاوت سال‌جاری با گذشته در استقبال بی‌نظیر تیم‌ها از مسابقات است و رقابت ۶۷ تیم در این دوره جذابیت فوق العاده ای ایجاد کرده است.

تیموریان اظهار داشت: این مسابقات در ۵ سالن شهید اعظمی؛ سنگان، نشتیفان، سلامی و بهدادین با مجموع ۱۵۰ بازی برگزار می شود.

دبیر هیات فوتبال ضمن تمجید از حضور پرشور تماشاگران در این دوره از بازی‌ها گفت: شهرستان خواف با وجود داشتن بزرگترین معادن خاورمیانه و فعالیت چندین شرکت فولادی هنوز از کمبود امکانات ورزشی بخصوص سالن و زمین‌های استاندارد فوتبال رنج می‌برد و امیدواریم مسئولان با حضور در جمع ورزش دوستان با مشاهده این شور و اشتیاق، اقدامی برای رشد هرچه بیشتر ورزش بخصوص رشته پرطرفدار فوتبال و فوتسال انجام دهند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.