کد خبر : 3575
تاریخ انتشار : شنبه 28 اردیبهشت 1398 - 19:23

عبدالرضاسپهری سرپرست فرمانداری خواف از روستای هرشی به اتفاق ریاست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و اداره گاز و پیمانکار اجرایی گاررسانی بازدید نمودند.

عبدالرضاسپهری سرپرست فرمانداری خواف از روستای هرشی به اتفاق ریاست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و اداره گاز و پیمانکار اجرایی گاررسانی بازدید نمودند.

عبدالرضاسپهری سرپرست فرمانداری خواف از روستای هرشی به اتفاق ریاست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و اداره گاز  و پیمانکار اجرایی گاررسانی بازدید  نمودند. آقای سپهری در جریان بازدید از آخرین روند احداث واحدهای مسکونی آسیب دیده روستای هرشی ضمن بیان این که روند ساخت و ساز واحدهای مذکور با توجه به گذشت بیش از یک

عبدالرضاسپهری سرپرست فرمانداری خواف از روستای هرشی به اتفاق ریاست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و اداره گاز  و پیمانکار اجرایی گاررسانی بازدید  نمودند.
آقای سپهری در جریان بازدید از آخرین روند احداث واحدهای مسکونی آسیب دیده روستای هرشی ضمن بیان این که روند ساخت و ساز واحدهای مذکور با توجه به گذشت بیش از یک سال از وقوع سیل در روستای هرشی از پیشرفت قابل قبولی برخوردارنمی باشد از تمامی دستگاههای مسئول به ویژه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان خواف خواستند تا با تمام ظرفیت های قانونی موجود در اسرع وقت اقدام به تکمیل واحدهای مذکور نمایند. سرپرست فرمانداری خواف همچنین  تاکید نمود که شورای اسلامی و دهیار روستا  بایستی با توجیه و تشویق اهالی روستا،نسبت به مشارکت مالی در تکمیل واحدهای در حال ساخت در روند تکمیل واحد ها نقش بیشتری ایفا کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.