کد خبر : 3511
تاریخ انتشار : جمعه 20 اردیبهشت 1398 - 19:27

دیدار با خانواده‌های معظم شهدای فرهنگی در شهرستان خواف

دیدار با خانواده‌های معظم شهدای فرهنگی در شهرستان خواف

به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم مسئولان شهرستان خواف با ۵خانواده معزز شهدای فرهنگی دیدار کردند. به گزارش  خواف نیوز به نقل از خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی،  فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مدیر آموزش و پرورش، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، شهردار سلامی و هیئت همراه با خانواده های شهیدان معتمدی، رازقی، جلالی،

به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم مسئولان شهرستان خواف با ۵خانواده معزز شهدای فرهنگی دیدار کردند.

به گزارش  خواف نیوز به نقل از خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی،  فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مدیر آموزش و پرورش، رئیسدیدار با خانواده های معظم شهدای فرهنگی در شهرستان خواف بنیاد شهید و امور ایثارگران، شهردار سلامی و هیئت همراه با خانواده های شهیدان معتمدی، رازقی، جلالی، حسن نژاد و علیزاده دیدار کردند.

مدیر آموزش و پرورش این شهرستان در سخنانی هدف از اینگونه دیدارها را تجدید پیمان با شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس دانست و اظهار داشت: ما با چنین برنامه هایی زندگی و کارمان را بیمه می نماییم تا بتوانیم دانش آموزانی تربیت کنیم که رهرو خون شهدا باشند.

احمد قادري اقتدار و امنیت و آسایش امروزی کشور را مدیون جانفشانی های شهدای گرانقدر و صبر و استقامت خانواده های آنان دانست و بر لزوم حفظ و حراست از آرمان های بلند شهدا و تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری در تحقق کامل این اهداف تاکید کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.