کد خبر : 3470
تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 اردیبهشت 1398 - 12:12

جلسه شورای حفاظت از منابع آب شهرستان خواف برگزار شد.

جلسه شورای حفاظت از منابع آب شهرستان خواف برگزار شد.

جلسه شورای حفاظت از منابع آب شهرستان خواف برگزار شد. جلسه شورای حفاظت از منابع آب شهرستان خواف  به ریاست عبدالرضا سپهری سرپرست فرمانداری خواف ،در محل فرمانداری خواف  برگزار گردید. در ابتدای جلسه آقای سپهری سرپرست فرمانداری شهرستان خواف  ضمن عرض سلام و خیر مقدم حلول ماه مبارک رمضان را به همه تبریک گفتند

جلسه شورای حفاظت از منابع آب شهرستان خواف برگزار شد.


جلسه شورای حفاظت از منابع آب شهرستان خواف  به ریاست عبدالرضا سپهری سرپرست فرمانداری خواف ،در محل فرمانداری خواف  برگزار گردید.
در ابتدای جلسه آقای سپهری سرپرست فرمانداری شهرستان خواف  ضمن عرض سلام و خیر مقدم حلول ماه مبارک رمضان را به همه تبریک گفتند و با توجه به دستور کار جلسه بر اجرا شدن مصوبات جلات قبل تاکید و از مدیران خواستند که اهتمام جدی بر اجرای مصوبات داشته باشند.آقای سپهری از تمام اعضاء جلسه خواستند که پای کار باشند و جهادی عمل کنندوبا توجه به تاکیدات استاندار محترم درحوزه اقتصاد،  در صدور مجوزات رعایت حال مردم را بنمایند و از طولانی شدن روند اجام کار جلوگیری کنند.رئیس شورای حفاظت از منابع اب شهرستان در ادامه از مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان خواستند که استخرهای غیر مجاز آب در امور اراضی شناسایی و اقدامات قانونی به عمل آورند.
به گزارش خواف نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری ،ایشان در پایان خواستار نظارت بیشتری بر برداشت غیر مجاز شن و ماسه از بستر رودخانه ها ازسوی  بهره برداران ذیربط در این حوزه شدند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.