کد خبر : 3476
تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 اردیبهشت 1398 - 12:23

جلسه پیگیری تفاهم نامه های طرح تولیدی الگوی مثلث اقتصادی شهرستان خواف برگزار شد.

جلسه پیگیری تفاهم نامه های طرح تولیدی الگوی مثلث اقتصادی شهرستان خواف برگزار شد.

جلسه پیگیری تفاهم نامه های طرح تولیدی الگوی مثلث اقتصادی شهرستان خواف برگزار شد. با حضور عبدالرضا سپهری سرپرست فرمانداری خواف ،جانشین جهاد کشاورزی ، مسئول نظام مهندسی کشاورزی و نماینده شرکت تولیدی باغ هفت آسمان به عنوان یکی از طرحهای مشکل دار اقتصادی و تولیدی شهرستان ، جلسه بررسی مسائل و مشکلات شرکت مذکور

جلسه پیگیری تفاهم نامه های طرح تولیدی الگوی مثلث اقتصادی شهرستان خواف برگزار شد.


با حضور عبدالرضا سپهری سرپرست فرمانداری خواف ،جانشین جهاد کشاورزی ، مسئول نظام مهندسی کشاورزی و نماینده شرکت تولیدی باغ هفت آسمان به عنوان یکی از طرحهای مشکل دار اقتصادی و تولیدی شهرستان ، جلسه بررسی مسائل و مشکلات شرکت مذکور در قالب پیگیری های انجام شده ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان برگزار گردید.
به گزارش خواف نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری ؛ در این جلسه با توجه به مصوبات جلسه برکزار شده در محل مدیریت امور اراضی استان مبنی بر صدور موافقت نامه اصولی برای شرکت مذکور ، مشکلات ناشی از تغییر روند موافقت اصولی از طریق سامانه مربوط به نظام مهندسی  کشاورزی بررسی و تصمیماتی جهت انعکاس مشکل موجود به مراجع استانی برای حل آن اتخاذ گردید.
گفتنی است الگوی مثلث توسعه اقتصادی طرحی مبتنی بر اقتصاد مقاومتی در سایه تعامل ارکان حاکمیتی با فعالان بخش خصوصی است که توسط استاندار خراسان رضوی طراحی و به عنوان اصلی ترین برنامه عملیاتی وی در این استان در حال پیگیری است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.