کد خبر : 3466
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 17 اردیبهشت 1398 - 11:51

عدم آنتن دهی تلفن همراه در روستا‌های بخش سلامی خواف

عدم آنتن دهی تلفن همراه در روستا‌های بخش سلامی خواف

  عدم آنتن دهی تلفن همراه در روستا‌های بخش سلامی خواف  بسیاری از روستا‌های بخش سلامی در زمینه زیرساخت‌های مخابراتی همچون آنتن دهی تلفن همراه و دسترسی به اینترنت دچار مشکلات زیادی هستند. به گزارش خواف نیوز به نقل از خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، مردم روستا‌های شهرک، رزداب، مزرعه شیخ، روح آباد، سیجاوند و سلمان

 

عدم آنتن دهی تلفن همراه در روستا‌های بخش سلامی خواف

 بسیاری از روستا‌های بخش سلامی در زمینه زیرساخت‌های مخابراتی همچون آنتن دهی تلفن همراه و دسترسی به اینترنت دچار مشکلات زیادی هستند.

به گزارش خواف نیوز به نقل از خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، مردم روستا‌های شهرک، رزداب، مزرعه شیخ، روح آباد، سیجاوند و سلمان و خلیل آباد از توابع بخش سلامی خواف برای برقراری کوچک‌ترین تماس تلفنی می‌بایست با حضور در پشت‌بام منازلشان و یا با ایستادن در بالای تپه هایک تماس ساده. برقرار کنند.
دهیار روستای سلمان از وضع موجود تلفن همراه در این روستا گلایه کرد و گفت: مشکل ما در مورد نبود آنتن شبکه همراه و مشکلات آن تنها به عدم برقراری تماس ساده ختم نمی‌شود بلکه این امر باعث دردسر‌هایی مانند نرسیدن خدمات پزشکی و رفاهی که از طریق ارتباطات شبکه‌ای صورت می‌گیرند نیز وجود دارد.
یاسین کوچکی افزود: این یک معضل جدی برای این روستاها است که در مواقع حوادث و یا آتش سوزی‌ها امکان برقراری تماس به دلیل عدم پوشش شبکه‌های تلفن همراه وجود ندارد.
عضو شورای اسلامی روستای مزرعه شیخ هم در اینباره گفت: پس از چندین بار مراجعه و مکاتبه با مخابرات شهرستان خواف و استان متأسفانه هیچ کدام از مسئولان شرکت مخابرات در رفع این مشکل ما را یاری نکرده‌اند و مردم همچنان برای برقراری یک تماس ساده و اینترنت مشکل دارند.
رحیمی خاطرنشان کرد: به دلیل پراکنده بودن روستا‌ها در این بخش مشکلات ما در این زمینه واقعاً زیاد است که انتظار داریم مسئولان نسبت به رفع آن هرچه سریع‌تر اقدام کنند

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.