کد خبر : 3442
تاریخ انتشار : شنبه 14 اردیبهشت 1398 - 20:34

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در آیین تجلیل از معلمان نمونه شهرستان خواف : شهید مطهری در ارائه ایدئولوژی اصیل اسلامی نقشی مهم و ویژه داشت

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در آیین تجلیل از معلمان نمونه شهرستان خواف : شهید مطهری در ارائه ایدئولوژی اصیل اسلامی نقشی مهم و ویژه داشت

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی : شهید مطهری در ارائه ایدئولوژی اصیل اسلامی نقشی مهم و ویژه داشت مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی درمراسم تجلیل از معلمان نمونه شهرستان خواف گفت:شهید مطهری در ارائه ایدئولوژی اصیل اسلامی نقشی مهم و ویژه داشت. به گزارش خواف نیوز به نقل از روابط عمومی آموزش

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی : شهید مطهری در ارائه ایدئولوژی اصیل اسلامی نقشی مهم و ویژه داشت
مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی درمراسم تجلیل از معلمان نمونه شهرستان خواف گفت:شهید مطهری در ارائه ایدئولوژی اصیل اسلامی نقشی مهم و ویژه داشت.

به گزارش خواف نیوز به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی در مراسم تجلیل از مقام معلم در شهرستان خواف ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مطهری عنوان کرد :شهید مطهری در ایامی که فضای اجتماعی و سیاسی کشور مسموم بود با ارائه ایدئولوژی اصیل اسلامی سعی در بیداری جوانان و به ویژه دانشجویان داشت و در شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی ایران نیزنقش ویژه و جدی داشت.

وی با بیان اینکه باهمراهی نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی اتفاقات مثبت و خوبی در بودجه آ؛موزش و پرورش رقم خورده است افزود :سال گذشته با تبصره ای که بودجه سال ۹۷ اضافه شد بیش از ۱ هزار میلیارد تومان و در سال ۹۸ بیش از ۴ هزار میلیار تومان به بودجه آموزش و پرورش اضافه شد.

خدابنده همچنین گفت : امسال ۲۵۰۰ میلیارد تومان در بودجه آموزش و پرورش برای رتبه بندی معلمان پیش بینی شده است که امیدواریم از نیمه دوم سال جاری با تمهید مقدمات زمینه های اجرای این طرح را فراهم کنیم.

مدیر کل آموزش وپرورش خراسان رضوی در پایان خاطر نشان کرد :مشکلات در آموزش و پرورش بسیار زیاد است و کشور از لحاظ اقتصادی در شزایط بسیار سختی قرار دارد لذا همه باید برای رفع این مشکلات تلاشمان را مضاعف کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.