کد خبر : 3422
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 12 اردیبهشت 1398 - 16:25

مشاور وزیر و مدیرکل اطلاعات خراسان رضوی گفت: عناصر متخلف، خود را در پشت عناوین قومی و مذهبی مخفی نکنند.

مشاور وزیر و مدیرکل اطلاعات خراسان رضوی گفت: عناصر متخلف، خود را در پشت عناوین قومی و مذهبی مخفی نکنند.

  به گزارش خواف نیوز به نقل از خبرگزاری فارس، مشاور وزیر و مدیرکل اطلاعات خراسان رضوی امروز در نشست شورای اداری شهرستان خواف، با اشاره به اینکه ایران اسلامی دارای تنوع طایفه‌ای است اما تقابل مذهبی در آن وجود ندارد، اظهار کرد: دشمن درصدد است ما را به جنگ داخلی بکشاند، لذا باید در

 

به گزارش خواف نیوز به نقل از خبرگزاری فارس، مشاور وزیر و مدیرکل اطلاعات خراسان رضوی امروز در نشست شورای اداری شهرستان خواف، با اشاره به اینکه ایران اسلامی دارای تنوع طایفه‌ای است اما تقابل مذهبی در آن وجود ندارد، اظهار کرد: دشمن درصدد است ما را به جنگ داخلی بکشاند، لذا باید در عین تنوع، دچار چالش‌های طایفه‌ای نشده و تلاش کنیم از دودستگی پرهیز شود.

مدیرکل اطلاعات استان وضعیت جمهوری اسلامی را در منطقه استثنایی توصیف کرد و افزود: ما توانسته‌ای به یک قدرت منطقه‌ای تبدیل‌شده و این قدرت را تثبیت کنیم. این مقام امنیتی با تشریح ابعاد مختلف دشمنی دشمنان نظام اسلامی، ادامه داد: در دنیا به ما می‌گویند حق غنی‌سازی اورانیوم را ندارید، می‌گویند ما بر شما هجوم می‌آوریم اما شما حق دفاع از خود را ندارید! حتی تصریح می‌کنند که به دشمنان شما سلاح می‌دهیم، اما شما صلاحیت داشتن سلاح برای دفاع از خود را ندارید! درعین‌حال ما در تمام این زمینه‌ها توانسته‌ایم از حقوق و منافع خود بااقتدار دفاع کنیم.

مدیرکل اطلاعات استان با یادآوری تلاش‌های اخیر دشمنان برای سنگ‌اندازی در مسیر برنامه دفاعی کشور بیان کرد: امروز باشهامت و شجاعت روی منابع دفاعی و فناوری هسته‌ای خود پافشاری خواهیم کرد و ضمن حفظ استقلال، علاوه بر حراست از امنیت خود، امنیت منطقه را هم تضمین می‌کنیم؛ چراکه امنیت مرزهای جمهوری اسلامی، تنها بخشی از امنیت ایران است و باید این امنیت را در منطقه هم گسترش داد.

وی ادامه داد: تسلط امروز حافظان امنیت، باعث شده عناصر تروریستی در خارج از مرزهای کشور به دام بیفتند و درنتیجه دشمنان اعتراف کنند ما نسبت به ایران عقب‌افتادگی اطلاعاتی داریم.

مدیرکل اطلاعات خراسان رضوی، سنگ‌اندازی‌های دشمنان را نتیجه اقتدار ایران و نه ناشی از ضعف دانست و تصریح کرد: آمریکایی‌ها می‌گویند باید ایران را با فشار به گفت‌وگو وادار کنیم؛ اما ایران در مقابل این خواسته پایداری کرد و پیروز شد.

این مقام امنیتی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وجود فسادها و تخلفات مالی در بخش‌هایی از کشور، هشدار داد: ما با ذهن مسموم، فکر مسموم و رفتار مسموم برخورد کرده و با تخلف در هر حوزه‌ای که باشد مقابله می‌کنیم و اجازه نمی‌دهیم عناصر متخلف بر ثروت‌های ملی تسلط پیدا کنند؛ پس این افراد خود را در پشت عناوین قومی و مذهبی مخفی نکنند.

وی بابیان اینکه رهبر معظم انقلاب مسیر ادامه پیشرفت کشور و تمدن سازی نوین اسلامی را در بیانیه گام دوم، تشریح کرده‌اند، ادامه داد: در جامعه‌ای که قرار است الگوی سایر ملت‌ها و مبتکر تمدن اسلامی باشد، نباید اجازه رشد بی‌بندوباری و ناهنجاری‌های اجتماعی را داد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.