کد خبر : 3405
تاریخ انتشار : شنبه 7 اردیبهشت 1398 - 19:15

ششمین جلسه ستاد هماهنگی مثلت توسعه اقتصادی شهرستان خواف برگزار شد

ششمین جلسه ستاد هماهنگی مثلت توسعه اقتصادی شهرستان خواف برگزار شد

جلسه ستاد هماهنگی مدل مثلث توسعه اقتصادی شهرستان خواف با محوریت بررسی آخرین وضعیت طرح های مشکل دار تولیدی و اقتصادی شهرستان به ریاست سرپرست فرمانداری خواف و با حضور نماینده معین اقتصادی شهرستان ، تنی چند از روسای دستگاههای اجرایی و سرمایه گذاران برگزار شد. به گزارش خواف نیوز به نقل از روابط عمومی

جلسه ستاد هماهنگی مدل مثلث توسعه اقتصادی شهرستان خواف با محوریت بررسی آخرین وضعیت طرح های مشکل دار تولیدی و اقتصادی شهرستان به ریاست سرپرست فرمانداری خواف و با حضور نماینده معین اقتصادی شهرستان ، تنی چند از روسای دستگاههای اجرایی و سرمایه گذاران برگزار شد.


به گزارش خواف نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان خواف؛ عبدالرضا سپهری در ششمین جلسه شهرستانی مثلث توسعه اقتصادی شهرستان به بررسی آخرین وضعیت طرح های مشکل دار تولیدی و اقتصادی پرداخت و افزود: به دنبال برگزاری جلسات مستمر در استانداری و تاکیدات استاندار محترم مبنی بر اجرایی نمودن طرح توسعه اقتصادی در شهرستان ، باید پروسه زمانی عملیاتی نمودن طرح ها را کاهش داده و موانع پیش روی سرمایه گذاران را برطرف نماییم.
وی تصریح کرد: مشکل اصلی این شهرستان در عدم وجود زیرساخت های توسعه منجمله آب است که باید برای رفع این مشکل تلاش مضاعفی صورت گیرد. سرمایه گذاران بایستی با توجه به شرایط منطقه به دنبال اجرایی نمودن طرح های بروند که کمترین نیاز به آب را داشته باشند.
سپهری در ادامه واگذاری زمین و مشکلات مالی را از دیگر مشکلات پیش رو بر شمرد و گفت: پیچ خم های دولتی بسیارند اما با همت و توان خود سرمایه گذاران و رایزنی های انجام شده از طریق فرمانداری و مراجع ذی زبط موانع را تسهیل می کتیم تا روند اجرایی شدن طرح ها را سرعت بخشیم.
سرپرست فرمانداری خواف توانمند سازی مردم روستاها و عشایر و راه اندازی صندوق های خرد محلی توسط مردم را از دیگر برنامه های طرح مثلث توسعه اقتصادی خواند و تصریح کرد: متاسفانه مشکلات عدیده ایجاد شده در شرکت های تعاونی در گذشته، اعتماد را از مردم روستا سلب کرد ه است ، بایستی با تدوین برنامه عملیاتی اعتماد مردم را جلب و آنان را به سمت راه اندازی واحد های کوچک و خودکفایی و خود اشتغالی راهنمایی کنیم.
گفتنی است مشکلات و مسائل پیرامون تعداد30  پروژه با اعتبار 941 میلیارد تومان در قالب تفاهم نامه های طرح مثلث توسعه اقتصادی شهرستان خواف در حال پیگیری می باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.