کد خبر : 3369
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 3 اردیبهشت 1398 - 18:59

نشست خبری ریاست حوزه علمیه احناف خواف درخصوص شانزدهمین مراسم دستاربندی برگزار شد.

نشست خبری ریاست حوزه علمیه احناف خواف درخصوص شانزدهمین مراسم دستاربندی برگزار شد.

نشست خبری ریاست حوزه علمیه احناف خواف درخصوص شانزدهمین مراسم دستاربندی برگزار شد. به گزارش خواف نیوز ؛ مولانا مطهری در این جلسه خطاب به خبرنگاران فرمودند: در زمینه خبررسانی و نقل قول احتیاط کنید، از انتشار نکات اخلاقی از آیات قرآن، احادیث و سخن بزرگان فراموش نکنید؛ زیرا که در جامعه فساد گسترده شده

نشست خبری ریاست حوزه علمیه احناف خواف درخصوص شانزدهمین مراسم دستاربندی برگزار شد.
به گزارش خواف نیوز ؛ مولانا مطهری در این جلسه خطاب به خبرنگاران فرمودند: در زمینه خبررسانی و نقل قول احتیاط کنید، از انتشار نکات اخلاقی از آیات قرآن، احادیث و سخن بزرگان فراموش نکنید؛ زیرا که در جامعه فساد گسترده شده و شما خبرنگاران در این زمینه با رسانه خود امر به معروف و نهی از منکر کنید.
ریاست حوزه علمیه احناف در ادامه افزودند: این فن و جایگاهی که خداوند به شما عنایت کرده را در زمینه دین و جلوگیری از مفاسد صرف کنید تا اجر اخروی کسب نمایید.
مولانا حبیب الرحمن مطهری افزودند:
با توجه به اینکه پنجشنبه ۵ اردیبهشت ماه سال جاری همایش دانش آموختگی طلاب حوزه علمیه احناف خواف را در پیش داریم انتظار است تا سعی و تلاش شود که واقعیت ها و نکات مثبت به مردم منعکس داده شود زیرا هدف از برگزاری این مراسم تجلیل از مقام حافظان قرآن و علم و علما است، ان شاءالله که این مراسم مایه خیر و برکت برای شهرستان و همه مردم باشد.
مولانا مطهری اظهار داشتند: میزبانان اصلی این مراسم همه مردم خواف هستند و بایستی نسبت به مسائل هوشیاری لازم را داشته و در کمال ادب و احترام میهمانان را اکرام نمایند.
در این جلسه جمعی از خبرنگاران و فعالین فضای مجازی حضور داشتند.

منبع: خواف نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.