کد خبر : 3372
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 3 اردیبهشت 1398 - 19:02

برگزاری مراسم روز زمین پاک در شهرستان خواف با عنوان نهضت دوباره بی زباله

برگزاری مراسم روز زمین پاک در شهرستان خواف با عنوان نهضت دوباره بی زباله

برگزاری مراسم روز زمین پاک در شهرستان خواف با عنوان نهضت دوباره بی زباله سرپرست فرمانداری خواف در آیین گرامیداشت زمین پاک، جلب افکار عمومی برای محافظت از محیط زیست را از اهداف برگزاری روز زمین پاک دانست و اظهار کرد: روز زمین پاک با عنوان نهضت دوباره بی زباله و با هدف افزایش آگاهی

برگزاری مراسم روز زمین پاک در شهرستان خواف با عنوان نهضت دوباره بی زباله

سرپرست فرمانداری خواف در آیین گرامیداشت زمین پاک، جلب افکار عمومی برای محافظت از محیط زیست را از اهداف برگزاری روز زمین پاک دانست و اظهار کرد: روز زمین پاک با عنوان نهضت دوباره بی زباله و با هدف افزایش آگاهی و تجلیل از محیط زیست کره زمین نامگذاری شده است.
به گزارش  خواف نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان خواف؛ این مراسم در 24 روستای بزرگ ، مرکز شهرستان و چهار شهرتابعه با مشارکت بیش از هزار وچهارصد دانش آموز داوطلب اجرا و طی آن بسیاری از زباله های تجزیه ناپذیر عمدتاً پلاستیکی از سیمای ظاهری ورودی و خروجی سکونتگاههای انسانی آن دیار زدوده شد .
عبدالرضا سپهری سرپرست فرمانداری خواف افزود برگزاری این مراسم را بی سابقه برشمرد و افزود: : چنین اقداماتی در تنویر افکار عمومی و بهبود فرهنگ محیط زیستی آینده سازان کشور بسیار موثر است.
سپهری تصریح کرد: روز زمین پاک امسال در کل شهرستان خواف با حمایت و همراهی فرمانداری ، بخشداری های تابعه ، شهرداری ها ، آموزش و پرورش و سایر ارگانها با محوریت اداره حفاظت محیط زیست برگزار و زباله های پراکنده متنابهی در اقصی نقاط شهرستان جمع آوری و به مکانهای مناسب منتقل گردید .
وی در خاتمه بر توجه هرچه بیشتر به مسائل محیط زیستی جهت اجتناب از پیامد های سوء آنها تاکید نمود.
شایان ذکر است شعار منتخب امسال سازمان حفاظت محیط زیست برای روز زمین پاک «حفاظت از گونه های زیستی ، نه دوباره به زباله و پلاستیک» می باشد .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.