کد خبر : 3341
تاریخ انتشار : دوشنبه 2 اردیبهشت 1398 - 13:07

مدیرعامل شرکت همیاران شمال شرق خبر داد: بهره برداری از فاز یک شهرک حمل و نقل خواف تا پایان سال 98

مدیرعامل شرکت همیاران شمال شرق خبر داد: بهره برداری از فاز یک شهرک حمل و نقل خواف تا پایان سال 98

مدیرعامل شرکت همیاران شمال شرق سازمان همیاری شهرداری‌ها از بهره برداری از فاز یک شهرک حمل و نقل خواف تا پایان سال 98 خبر داد. به گزارش خواف نیوز؛ علی یوسفیان در گفت و گو با خبرنگار صبح توس با اشاره به برنامه های پیش روی شرکت همیاران شمال شرق به عنوان یکی از واحدهای سازمان همیاری عنوان

مدیرعامل شرکت همیاران شمال شرق سازمان همیاری شهرداری‌ها از بهره برداری از فاز یک شهرک حمل و نقل خواف تا پایان سال 98 خبر داد.

به گزارش خواف نیوز؛ علی یوسفیان در گفت و گو با خبرنگار صبح توس با اشاره به برنامه های پیش روی شرکت همیاران شمال شرق به عنوان یکی از واحدهای سازمان همیاری عنوان کرد: خوشبختانه علی رغم دشواری ها در سال 97، فعالیتهای خوبی مطابق اساسنامه شرکت در زمینه های عمرانی، بازرگانی، حمل و نقل، توسعه اقتصادی و کارگزاری خدمات تامین نیروی انسانی در جهت کمک و همیاری به شهرداریهای استان صورت گرفت.

وی با اشاره به پیشرت فیزیکی حدود 50 درصدی احداث شهرک حمل و نقل خواف افزود: در حال حاضر علاوه بر ادامه روند تکمیل ساخت مسجد، مجموعه اقامتی و آسفالت ریزی معابر در این شهرک، با همراهی شرکتها از طریق مشارکت در ساخت، حدود 25 قطعه از قطعات مربوط به شرکت های حمل و نقل به صورت 100 درصدی و 49 قطعه دیگر نیز تا حدود 70 درصد پیشرفت فیزیکی داشته اند.

مدیرعامل شرکت همیاران شمال شرق با اشاره به پیش بینی های انجام شده برای افزایش ایمنی شهرک حمل نقل خواف، عنوان کرد: خوشبختانه با مطالعات خوبی که پیش از شروع ساخت این شهرک انجام شده بود، سیل بندهایی درمسیرهای پیرامون این مجموعه احداث شد و بارندگی های اخیر آسیبی به آن وارد نکرد.

وی به حمایت های سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی از پروژه شهرک حمل و نقل خواف اشاره و تصریح کرد: با درایت و توجه مسئولان سازمان، این پروژه روند صحیحی را پیش گرفته و تلاش می شود این روند مطابق قانون و در چهارچوب پارامترهای ارگانهای نظارتی با سرعت مناسب ادامه پیدا کند که امید است تا پایان سال جاری فاز یک آن برای بهره برداری و استفاده شرکت های حمل و نقلی آماده شود.

وی با اشاره به دیگر فعالیتهای عمرانی و اجرایی این شرکت در جهت کمک به حوزه مدیریت شهری، ادامه داد: ایجاد فضای سبز و اصلاح هندسی پارک بلوار آموزگار در منطقه 11 شهرداری مشهد، بازسازی سوق یک کوهسنگی و همکاری با سازمان پارک ها و فضای سبز مشهد به عنوان پیمانکار در گل آرایی و اجرای المان های نوروزی میادین سطح شهر درطرح استقبال از بهار، اقداماتی بوده است که با هدف همیاری با حوزه مدیریت شهری صورت گرفته است.

یوسفیان با اشاره به اخذ گرید و درجات مورد نیاز در زمینه تامین نیرو، امور اداری، فضا سبز و … از ارگان های مربوطه توسط شرکت همیاران شمال شرق اشاره کرد و گفت: ارائه خدمات به همشهریان مشهدی به عنوان کارگزار وصول مطالبات شهرداری در مناطق 9، 7 و12در خصوص املاک تعیین تکلیف نشده سطح شهر و همچنین پرداخت مطالبات پیمانکاران شهرداری با روش های منعطف مالی به صورت تهاتری از طریق تامین محصولات و مصالح عمرانی مورد نیاز این پیمانکاران، نیز از دیگر فعالیتهای بخش های مختلف شرکت همیاران شمال شرق است که در جهت کمک به حوزه مدیریت شهری صورت می گیرد.

وی به توسعه خدمات واحد کارگزاری تامین نیروی شرکت همیاران شمال شرق سازمان همیاری اشاره و عنوان کرد: در سال 97 تلاش شد تامین پرسنل واحد های مختلف شهرداری مشهد و 22 شرکت و موسسه وابسته به آن به نحو مطلوبی انجام شود که خوشبختانه علاوه بر اقداماتی که برای یکسان سازی و یکپارچه سازی نظام پرداخت هماهنگ حقوق و دستمزدها، صورت گرفت با راه اندازی و بهبود سایت شرکت، خدمات مورد نیاز حوزه پرسنلی به صورت آنلاین به نیروهای شاغل ارائه می شود.

مدیرعامل شرکت همیاران شمال شرق سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی، تعداد نیروهای تامین شده شهرداری مشهد توسط این شرکت را حدود 2 هزار نفر در فاز نخست، عنوان کرد، افزود: اقدامات خوب صورت گرفته در حوزه تامین نیرو به همراه خدمات آنلاین، حذف کاغذ و مکاتبات اداری، عدم لزوم مراجعه پرسنل به شرکت، صرفه جویی در وقت و … و به دنبال آن رضایتمندی مدیران و کارکنان مجموعه شهرداری را در بر داشته است که تلاش داریم در سال جدید این روند را بهبود ببخشیم.

وی خاطر نشان کرد: افق روشنی را برای آینده مجموعه همیاران شمال شرق به عنوان یکی از شرکت های تابعه سازمان همیاری متصور هستیم و امیدواریم امسال بتوانیم رشد بیشتری را داشته باشیم و این نوید را می دهیم که علاوه بر کمک به حوزه مدیریت شهری، با درآمد زایی مناسب بتوانیم، منشاء خیری برای شهرداری ها به عنوان سهام داران سازمان همیاری باشیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.