کد خبر : 3212
تاریخ انتشار : چهارشنبه 21 فروردین 1398 - 20:02

پیگیری آخرین وضعیت اقدامات معین اقتصادی شهرستان در دیدار سرپرست فرمانداری خواف با مدیرعامل شرکت فولاد سنگان خواف

پیگیری آخرین وضعیت اقدامات معین اقتصادی شهرستان در دیدار سرپرست فرمانداری خواف با مدیرعامل شرکت فولاد سنگان خواف

در راستای اجرایی نمودن مصوبات کارگروه اقتصاد مقاومتی شهرستان و انتخاب شرکت نماینده معدنی فولاد سنگان به عنوان معین اقتصادی شهرستان ، جلسه بررسی آخرین اقدامات انجام شده شرکت مذکور در محل فرمانداری برگزار شد. به گزارش خواف نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان خواف ؛ عبدالرضا سپهری سرپرست فرمانداری خواف ؛ با

در راستای اجرایی نمودن مصوبات کارگروه اقتصاد مقاومتی شهرستان و انتخاب شرکت نماینده معدنی فولاد سنگان به عنوان معین اقتصادی شهرستان ، جلسه بررسی آخرین اقدامات انجام شده شرکت مذکور در محل فرمانداری برگزار شد.
به گزارش خواف نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان خواف ؛ عبدالرضا سپهری سرپرست فرمانداری خواف ؛ با اشاره به تاکیدات استاندار معزز خراسان   رضوی مبنی بر بسیج کلیه امکانات دستگاههای شهرستان مبنی بر اجرای نمودن طرح مثلث توسعه اقتصادی در منطقه، از شرکت صنعتی و معدنی فولاد سنگان خواست ضمن تسریع در اجرایی نمودن مفاد قرارداد فی ما بین ، کلیه امکانات خود را صرف توسعه اقتصادی منطقه نمایند.
وی همچنین با تاکید بر استفاده از حداکثر توان خود جهت شناسایی نقاط قوت و ضعف اقتصادی شهرستان در اسرع وقت، برگزاری جلسات اطلاع رسانی در بین اقشار مختلف مردم به منظور تبیین اهداف طرح عنوان شده را خواستار شد.
میرمحمدی مدیر عامل شرکت فولاد سنگان و معین اقتصادی شهرستان نیز عسکری متولی اداری و مالی شرکت را به عنوان نماینده تام الاختیار معرفی و بر تسریع در انجام اقدامات توسعه ای تاکید کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 1
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نودی دوشنبه 26 فروردین 1398 - 12:54

عالیی بود مث همیشه