کد خبر : 3210
تاریخ انتشار : چهارشنبه 21 فروردین 1398 - 19:58

دیدار سرپرست فرمانداری خواف با جانبازان بخش سلامی به مناسبت روز جانباز

دیدار سرپرست فرمانداری خواف با جانبازان بخش سلامی به مناسبت روز جانباز

عبدالرضا سپهری  صبح امروز همزمان با میلاد باسعادت علمدار کربلا حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز پاسدار به دیدار 4 تن ازجانبازان هشت سال دفاع مقدس رفت. سرپرست  فرمانداری شهرستان خواف در این دیدارها گفت: دیدار با خانواده معظم شهدا و جانبازان ادای دین و احترام به ارزشهای انقلاب اسلامی است و همه مسئولان باید به

عبدالرضا سپهری  صبح امروز همزمان با میلاد باسعادت علمدار کربلا حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز پاسدار به دیدار 4 تن ازجانبازان هشت سال دفاع مقدس رفت.
سرپرست  فرمانداری شهرستان خواف در این دیدارها گفت: دیدار با خانواده معظم شهدا و جانبازان ادای دین و احترام به ارزشهای انقلاب اسلامی است و همه مسئولان باید به آن توجه ویژه داشته باشند.
 نماینده عالی دولت در شهرستان خواف خاطرنشان کرد: دیدار با خانواده معظم شاهد و رسیدگی به مشکلات آنان وظیفه همه مسئولان و مدیران است و در نظام مقدس جمهوری اسلامی دیدار و دلجویی از ایثارگران افتخاری بس بزرگ است.
 وی از خانواده های جانبازان که از این عزیزان مراقبت می کنند قدردانی کرد و افزود: وظیفه خطیر نگهداری از این جانبازان بر عهده خانواده های آنهاست و این موضوع قابل تقدیر است.
سپهری در این روز با جانبازان سالاری ، رستگار، تیموری و قائنیان  در بخش سلامی دیدار کرد.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.