کد خبر : 3207
تاریخ انتشار : چهارشنبه 21 فروردین 1398 - 19:44

اولین جلسه کارگروه بانوان و خانواده شهرستان خواف در سال ۹۸ برگزار شد

اولین جلسه کارگروه بانوان و خانواده شهرستان خواف در سال ۹۸ برگزار شد

اولین جلسه کارگروه بانوان و خانواده شهرستان خواف در سال ۹۸ برگزار شد بیشترین مشکلات و آسیب های فرهنگی جامعه ناشی از بی برنامگی و پایین بودن سرانه مطالعه در کشور است. به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان خواف ، اولین جلسه کاروه امور بانوان و خانواده فرمانداری شهرستان خواف با محوریت ابلاغ تقویم کاری

اولین جلسه کارگروه بانوان و خانواده شهرستان خواف در سال ۹۸ برگزار شد

بیشترین مشکلات و آسیب های فرهنگی جامعه ناشی از بی برنامگی و پایین بودن سرانه مطالعه در کشور است.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان خواف ، اولین جلسه کاروه امور بانوان و خانواده فرمانداری شهرستان خواف با محوریت ابلاغ تقویم کاری سال جاری و ارئه گزارش اقدامات انجام شده بانوان در دستگاههای اجرایی در سال گذشته و پیشنهادات جدید در سال 98  در محل فرمانداری برگزار شد.
عبدالرضا سپهری سرپرست فرمانداری خواف، با حضور در این جلسه گفت: بیشترین مشکلات و آسیب های فرهنگی جامعه ناشی از بی برنامگی و پایین بودن سرانه مطالعه در کشور است .
سپهری با بیان اینکه زنان نیمی از ارکان توسعه جامعه هستند افزود:: ظرفیت های خوبی در جامعه وجود دارد که اگر چه کافی نیست، اما در صورت هماهنگی میان بخش های مختلف ، امکان بهره مندی قشر وسیعی از بانوان جامعه از این خدمات وجود دارد، یکی از تلاش هایی که همواره داشته ایم این بوده که از ظرفیت های بانوان شایسته و توانمند در پست های مدیریتی بیشتر استفاده کنیم.
وی ، همچنین  کسب رتبه اول امور بانوان را مرهون تلاش و نتیجه ی کار تیمی عنوان کرد و گفت: امیدواریم بتوانیم امسال نیز کارنامه ای درخشان ارائه دهیم.
سپهری در خاتمه بر تقویت حضور بانوان در تمامی حوزه ها تاکید نمود و گفت: فعالیت زنان در حوزه های ورزشی ، فرهنگی ، هنری و … با استفاده از ظرفیت های نظیر میراث فرهنگی ، اداره ورزش و جوانان می تواند در احیاء آداب و رسوم قدیمی نیز موثر واقع گردد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.