کد خبر : 3217
تاریخ انتشار : چهارشنبه 21 فروردین 1398 - 20:09

دانش آموزان خوافی: من یک سپاهی هستم

دانش آموزان خوافی: من یک سپاهی هستم

  به مناسبت گرامیداشت روز پاسدار دیدار صمیمی مدیر و جمعی از پرسنل اداری آموز‌ش و پرورش خواف با فرمانده سپاه پاسداران شهرستان جهت عرض تبریک روز پاسدار انجام شد. به گزارش خواف نیوز به نقل از روابط عمومی آموزش وپرورش خواف،احمد قادری مدیرآموزش و پرورش خواف در این دیدار خاطر نشان کرد: امنیت کشور

 

به مناسبت گرامیداشت روز پاسدار دیدار صمیمی مدیر و جمعی از پرسنل اداری آموز‌ش و پرورش خواف با فرمانده سپاه پاسداران شهرستان جهت عرض تبریک روز پاسدار انجام شد.

به گزارش خواف نیوز به نقل از روابط عمومی آموزش وپرورش خواف،احمد قادری مدیرآموزش و پرورش خواف در این دیدار خاطر نشان کرد: امنیت کشور مرهون تلاش نیروهایی است که با تلاش و علاقه از میهن دفاع می کنند و امنیت جامعه مدیون پاسداران غیور کشور است.

قادری ادامه داد: سپاه با این پشتوانه ی عظیم الهی و مکتبی، به اضافه ی نیروی انسانی مخلص، فداکار، آگاه، معتقد و متعهد به مبانی اسلامی، مکتب و ولایت با بهره گیری از سال ها تجربه، تخصص و بینش فنی، امروز به صورت مجموعه ای است که انقلاب و نظام اسلامی را مانند دژی نفوذ ناپذیر در بر گرفته و از هر خطر و توطئه ای مصونیت می بخشد.

سرهنگ نطاق فرمانده سپاه پاسداران شهرستان خواف ضمن تبریک اعیاد ماه شعبان و ضمن تشکر از ریاست اداره و همراهان، رشد، پیشرفت  و توسعه جامعه را نتیجه بستر اولیه آموزش و پرورش دانست  و تربیت نسل رشید و قابل را از ثمرات آموزش و پرورش غنی برشمرد.

وی در ادامه گفت: آموزش و پرورش از تمام ظرفیت مجاهدانه خود استفاده می کند و وقت خود را صرف تربیت نسل می کند واهمیت به آموزش و پرورش باعث تحقق به اهداف اسلامی می شود.

قابل ذکر است در این مراسم تعدادی از دانش آموزان شهرستان خواف با سردادن شعارهایی چون “من یک سپاهی هستم ” اقدام غیر قانونی و نابخردانه نظام حاکمه امریکا را در قراردادن نام سپاه در فهرست سازمان های تروریستی محکوم نمودند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.