درپی دستورالعمل انتصاب و انتخاب مدیران مدارس، مسئول روابط عمومی آموزش وپرورش خواف با دبیر کمیته انتصابات این مدیریت به گفت و گو پرداخت.

به گزارش روابط عمومی آموزش وپرورش خواف ، عبدالرئوف باهنررودی دبیر کمیته انتصابات آموزش و پرورش خواف از روند انتخاب و انتصاب مدیران مدارس شهرستان  خواف در سال جدید تحصیلی خبر داد.

به گفته وی از این پس فرآیند انتصاب مدیران الکترونیکی بوده و صرفا از بین افرادی که در سامانه درخواست خود را ثبت نموده اند، کمیته انتخاب و انتصاب مدیران مدارس می‌تواند مدیر انتخاب نماید.

باهنر  در ادامه گفت : کلیه همکارانی که متقاضی مدیریت مدارس هستند از تاریخ ۱۹فروردین ماه میتوانند با رمز و پسورد کاربری (کد ملی و رمز سامانه همگام) شخصی خود وارد سامانه انتخاب شده و نسبت به ثبت تقاضای خود اقدام نمایند.

دبیرکمیته انتصابات تصریح کرد: پس از ثبت تقاضا، از شرکت کنندگان آزمون اخذ می گردد و افرادی که حداقل ۶۰درصد از آزمون مذکور را کسب کنند جهت انجام مراحل بعد به کمیته انتصابات معرفی خواهند شد.

وی یاد آور شد: حداقل مدرک تحصیلی برای ثبت نام لیسانس است و سنوات باقی مانده خدمت حداقل ۴سال میباشد و ملاک سنوات برای افرادیکه مدرک کارشناسی ارشد و بالاتر دارند ۳۵سال است.

باهنر اضافه کرد: مدیران محترم مدارس می‌توانند برای اخذ مدیریت دیگر مدارس نیازمند مدیر، ضمن هماهنگی با کارشناس دوره تحصیلی مربوطه نسبت به ثبت درخواست در سامانه انتخاب اقدام نمایند.

وی در پایان تاکید کرد: هر نوع انتصاب مدیر خارج از بانک اطلاعاتی ثبت شده در سامانه، تخلف وزارتی بوده و به جهت اینکه همکاران توانمند از لیست جا نمانند، حتما در موعد مقرر نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری خواف نیوز – اخبار شهرستان خواف | سیاسی، فرهنگی،هنری، اجتماعی، ورزشی