کد خبر : 3158
تاریخ انتشار : دوشنبه 19 فروردین 1398 - 11:50

معاونت آموزش متوسطه آموزش وپرورش خواف تصریح کرد: اعتکاف و قرائت خانه های علمی دانش‌آموزان؛ زمینه‌ساز موفقیت در آزمون سراسری

معاونت آموزش متوسطه آموزش وپرورش خواف تصریح کرد: اعتکاف و قرائت خانه های علمی دانش‌آموزان؛ زمینه‌ساز موفقیت در آزمون سراسری

پویش علمی دانش آموزان پایه دوازدهم مدارس شهرستان خواف با حضور بیش از 50 دانش آموز برگزار شد. به گزارش خواف نیوز به نقل  روابط عمومی آموزش و پرورش خواف، معاونت آموزش متوسطه پس از پایان پویش علمی دانش آموزان در ایام تعطیلات ، ضمن ابراز خرسندی از استقبال دانش آموزان کنکوری گفت : بیش

پویش علمی دانش آموزان پایه دوازدهم مدارس شهرستان خواف با حضور بیش از 50 دانش آموز برگزار شد.

به گزارش خواف نیوز به نقل  روابط عمومی آموزش و پرورش خواف، معاونت آموزش متوسطه پس از پایان پویش علمی دانش آموزان در ایام تعطیلات ، ضمن ابراز خرسندی از استقبال دانش آموزان کنکوری گفت : بیش از 50 دانش آموز در این طرح شرکت کردند.

یوسفعلی میرزایی با بیان این که برنامه‌ریزی و استفاده مفید و به موقع از ایام نوروز نقش مهمی در موفقیت علمی دانش‌آموزان دارد، اظهارداشت: نوروز امسال بیش از 50 دانش آموز دختر از طرح قرائت خانه علمی استقبال کردند.

وی در ادامه افزود: طرح قرائت علمی با هدف تقویت بنیه علمی دانش آموزان داوطلب آزمون کنکور سراسری  98 در ایام نوروز برگزار شده است.

معاونت آموزش متوسطه آموزش و پرورش خواف خاطرنشان کرد: با اجرای این طرح دانش آموزان در تعطیلات نوروز به صورت روزانه و تمام وقت برای مطالعه، برنامه تقویتی و تست زنی در مدارس حضور داشته اند.

میرزایی هدف از برگزاری قراءت خانه های علمی در ایام نوروز را ایجاد رقابت علمی و آشنایی دانش‌آموزان با هم در فضای بسیار صمیمی درسی دانست.

وی در ادامه عنوان کرد: کیفیت‌بخشی به سیستم مطالعاتی دانش‌آموزان در راستای استفاده بهینه از فرصت‌ها و برنامه‌ریزی مدون برای آمادگی بیشتر آنان در آزمون سراسری از دیگر اهداف راهبردی این طرح به شمار می‌رود.

این مقام مسئول ادامه داد: ایجاد فضای آرام، راحت و به دور از استرس و اضطراب همراه با ارائه خدمات رفاهی و مشاوره‌ای، مباحثه‌های دو و چند نفره و استفاده از تجربیات معلمان و مربیان کاردان از ویژگی‌های این طرح است و از مدیران مدارس برگزارکننده طرح و دبیران همراه تقدیر و تشکر می گردد.

قابل ذکر است که اکثر مدارس سطح شهرستان خواف برپایی قرائت خانه ها را برای ایام بعد از تعطیلات نوروز، در روز های پنج شنبه و جمعه هر هفته تا کنکور برای حضور دانش آموزان جهت استفاده بهینه از وقت باقیمانده برنامه ریزی نموده اند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.