کد خبر : 3164
تاریخ انتشار : دوشنبه 19 فروردین 1398 - 13:14

دومین جلسه اضطراری مدیریت بحران شهرستان به ریاست سرپرست فرمانداری خواف برگزار شد

دومین جلسه اضطراری مدیریت بحران شهرستان به ریاست سرپرست فرمانداری خواف برگزار شد

دومین جلسه اضطراری مدیریت بحران شهرستان به ریاست سرپرست فرمانداری خواف برگزار شد دومین جلسه اضطرای ستاد مدیریت بحران شهرستان امروز با حضور عبدالرضا سپهری سرپرست فرمانداری و دیگر اعضای ستاد در محل فرمانداری برگزار شد. به گزارش خواف نیوز به نقل از  روابط عمومی فرمانداری شهرستان خواف. عبدالرضا سپهری گفت: با توجه به پیش

دومین جلسه اضطراری مدیریت بحران شهرستان به ریاست سرپرست فرمانداری خواف برگزار شد

دومین جلسه اضطرای ستاد مدیریت بحران شهرستان امروز با حضور عبدالرضا سپهری سرپرست فرمانداری و دیگر اعضای ستاد در محل فرمانداری برگزار شد.
به گزارش خواف نیوز به نقل از  روابط عمومی فرمانداری شهرستان خواف. عبدالرضا سپهری گفت: با توجه به پیش بینی هواشناسی از امروز بعد از ظهر سامانه بارشی سنگین تمامی نقاط  شهرستان را در بر خواهد گرفت و سبب سیلابی شدن مسیل ها و رودخانه ها خواهد شد.
عبدالرضا سپهری اتخاذ تصمیمات و تمهیدات لازم برای مواجهه با این سامانه بارشی را ضروری دانست و اظهار داشت: مسئولین کمیته های ستاد مدیریت بحران اقدامات پیشگیرانه برای به حداقل رساندن خسارات ناشی از وقوع سیل انجام دهند.
وی با تاکید بر اینکه عمده خسارت های وارده ناشی از دستکاری انسان در طبیعت است تصریح کرد: خسارت های وادره به شهرستان مبلغی بالغ بر 8 میلیارد و 725 میلیون تومان بوده است که بیشتر در حوزه کشاورزی، دامداری و تاسیسات، عشایر ، ابنیه و راه ها و منازل مسکونی می باشد.
وی افزود: خوشبختانه میزان  182/9 میلی متر بارندگی در سطح شهرستان داشته ایم علی رغم  وجود خسارات مالی ، با ارائه هشدارهای لازم توانسته ایم مانع از بروز خسارت جانی در روستاها شویم.
سپهری با اشاره به بازدید های میدانی در بارندگی های اخیر از بند های خاکی گفت: در وضعیت بحرانی سعی کردیم تجهیزات را مهیا کنیم و مانع از بروز حداکثری خسارت به مردم شویم در واقع بنحوی کم کاری بعضی از دستگاهها را پوشش دادیم .
رئیس ستاد مدیریت بحران خواف ادامه داد: اولویت اصلی ستاد مدیریت بحران شهرستان جلوگیری از خسارت جانی و به حداقل رساندن خسارت مالی در وقوع سیل است.
سپهری در خاتمه از ادارات هلال احمر ، امور آب ، جهاد کشاورزی ،راهداری و حمل و نقل جاده ای  ، نیروی انتظامی ، اداره اطلاعات ، ناحیه مقاومت بسیج ، بخشداری های مرکزی ، سلامی و سنگان ، شهرداران ، دهیاران، صنعت ، معدن و تجارت ، هواشناسی ، مجتمع معادن سنگان و شرکت طوس مسیر  که مشارکت خوبی داشته اند قدردانی نمود و  بر مرمت و استاندارد سازی بند های دچار نقص تاکید کرد.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.