کد خبر : 3167
تاریخ انتشار : دوشنبه 19 فروردین 1398 - 13:19

جلسه هماهنگی همایش بزرگداشت روز شوراها در خواف برگزار شد

جلسه هماهنگی همایش بزرگداشت روز شوراها در خواف برگزار شد

  جلسه هماهنگی برگزاری بزرگداشت روز شوراهای اسلامی شهرستان خواف با حضور عبدالرضا سپهری سرپرست فرمانداری شهرستان خواف در محل دفتر فرمانداربرگزارشد. به گزارش خواف نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری خواف؛ عبدالرضا سپهری ضمن تبریک روز شوراها و تسلیت به خانواده های جانباختگان سیل ویرانگر اخیر  اظهارداشت: برگزاری این مراسم،  فرصت مناسبی برای

 

جلسه هماهنگی برگزاری بزرگداشت روز شوراهای اسلامی شهرستان خواف با حضور عبدالرضا سپهری سرپرست فرمانداری شهرستان خواف در محل دفتر فرمانداربرگزارشد.
به گزارش خواف نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری خواف؛ عبدالرضا سپهری ضمن تبریک روز شوراها و تسلیت به خانواده های جانباختگان سیل ویرانگر اخیر  اظهارداشت: برگزاری این مراسم،  فرصت مناسبی برای تجلیل از اعضای شوراها می باشد،  باید ساز و کار مناسبی برای مراسم مذکور اتخاذ شود تا موجب تشویق آنان برای حرکت در مسیر پیشرفت و تعامل باشد.
سپهری در این جلسه به نقش و جایگاه شوراهای اسلامی در مشارکت، تصمیم گیری وتوسعه و آبادانی کشور اشاره کرد.
نماینده عالی دولت در شهرستان ، شوراها را پل ارتباطی میان مردم و مسئولین خواند و  گفت: بی شک همراهی، حضور و مشارکت گسترده مردم یکی از پایه های اصلی تحقق انقلاب اسلامی و عاملی اساسی در استمرار آن بوده و هست و شوراها نیز با دارا بودن ماهیتی مردمی و نشأت گرفته از آرای مردم، می توانند نقش بسزایی در تداوم و پیشرفت حرکت رو به رشد کشور داشته باشند
سپهری در ادامه با اشاره به اتخاذ تصمیم مناسب جهت پرداخت حق الزحمه شوراهای شهرستان و بخش افزود: حق الزحمه پرداختی باید متناسب با قانون باشد .
سپهری استفاده از ظرفیت معادن ، دهیاران و شهرداران را در هر چه بهتر برگزار نمودن این همایش مهم تلقی نمود .
در پایان و پس از تبادل نظر میان اعضای حاضر در جلسه، پیرامون محل برگزاری همایش و نحوه تجلیل از شورا ها تصمیماتی اتخاذ شد.
گفتنی است در تقویم رسمی کشور روز نهم اردیبهشت ماه به عنوان روز شوراها نامگذاری شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.