کد خبر : 3140
تاریخ انتشار : شنبه 17 فروردین 1398 - 19:15

اطلاعیه مهم و فوری سرپرست فرمانداری خواف: آمادگی جهت پیشگیری و مقابله با وقوع سیل و آب گرفتگی احتمالی معابر و رودخانه ها

اطلاعیه مهم و فوری سرپرست فرمانداری خواف: آمادگی جهت پیشگیری و مقابله با وقوع سیل و آب گرفتگی احتمالی معابر و رودخانه ها

  ۰ اطلاعیه مهم و فوری: سرپرست فرمانداری و رئیس ستاد هماهنگی مدیریت بحران شهرستان خواف با صدور اطلاعیه‌ای خطاب به مردم شریف شهرستان بویژه دامداران،کشاورزان ، زنبورداران ، عشایر منطقه ، گردشگران و … در خصوص آمادگی جهت پیشگیری و مقابله با وقوع سیل و آب‌گرفتگی احتمالی معابر و رودخانه ها تاکید نمود .

 

۰

اطلاعیه مهم و فوری:
سرپرست فرمانداری و رئیس ستاد هماهنگی مدیریت بحران شهرستان خواف با صدور اطلاعیه‌ای خطاب به مردم شریف شهرستان بویژه دامداران،کشاورزان ، زنبورداران ، عشایر منطقه ، گردشگران و … در خصوص آمادگی جهت پیشگیری و مقابله با وقوع سیل و آب‌گرفتگی احتمالی معابر و رودخانه ها تاکید نمود .
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان خواف؛عبدالرضا سپهری با صدور اطلاعیه‌ای خطاب به دامداران، کشاورزان، زنبورداران ،عشایر و گردشگران و مردم عزیز هشدارهای لازم را در خصوص پیشگیری و مقابله با احتمال وقوع سیل و آب‌گرفتگی معابر و رود خانه ها را صادر کرد.
در این اطلاعیه آمده است: پیرو دومین جلسه اضطراری و فوق العاده ستاد هماهنگی مدیریت بحران شهرستان خواف بر اساس پیش‌بینی‌ سازمان هواشناسی و اعلام هشدار جدی و صدور اخطاریه‌هایی مبنی بر بارشهای رگباری، تگرگ و وقوع سیل و آب‌گرفتگی معابر در سطح معابر شهری و روستایی و رودخانه ها و مسیلها طی امروز و روزهای آتی، ضمن آمادگی اقدامات لازم صورت گیرد.
در ادامه این اطلاعیه عنوان شده است: دامداران ، کشاورزان ، زنبورداران و عشایر و گردشگران و تمامی مردم شریف سطح شهرستان خواف
با توجه به پيش بيني سازمان هواشناسي مبني براحتمال بروز رگبار وبارانهاي سيل آسا،شايسته است تدابيري اتخاذفرماييدتادامهاوگله ها درمحلي مناسب نگهداري واز چراي دام درمكانهاي پرخطر خودداري نمايند .
کشاورزان نیز در نظر داشته باشند باتوجه به اينكه هرگونه دستكاري درمسير رودخانه وآبراهه ها ،در هنگام بارندگی و جاری شدن سیلاب موجب خسارت سنگين مي گردد، لذا نسبت به باز بودن مسيرهاي عبور جريان آب اطمينان كامل حاصل نمایند .
زنبورداران محترم نیز کندوهاوكلني هارا به محلي مناسب انتقال دهند. و همچنین مردم و گردشگران از حضور و اطراق در حاشیه رودخانه ها ،تنگلها و پائین دست سدها و بندهای خاکی جدا” پرهیز نمایند.
همچنین توصیه می گردد منازل ، محصولات کشاورزی،دامها و … در برابر سیل بیمه گردد .
سرپرست فرمانداری و رئیس ستاد هماهنگی مديريت بحران شهرستان خواف

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.