کد خبر : 3118
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 13 فروردین 1398 - 7:22

هم زمان با جشن نوروزگاه در نشتیفان خواف انجام شد: رونمایی از لوح ثبتی علی محمد اعتباری به عنوان «حامل میراث فرهنگی ناملموس»

هم زمان با جشن نوروزگاه در نشتیفان خواف انجام شد: رونمایی از لوح ثبتی علی محمد اعتباری به عنوان «حامل میراث فرهنگی ناملموس»

 هم زمان با جشن نوروزگاه درشهرنشتیفان شهرستان خواف از لوح ثبتی علی محمد اعتباری به عنوان «حامل میراث فرهنگی ناملموس» رونمایی شد. به گزارش خواف نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی، مدیرپایگاه میراث فرهنگی آسبادهای ایران امروز دوشنبه 12 فرودین 98 با اعلام این خبر

 هم زمان با جشن نوروزگاه درشهرنشتیفان شهرستان خواف از لوح ثبتی علی محمد اعتباری به عنوان «حامل میراث فرهنگی ناملموس» رونمایی شد.

به گزارش خواف نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی، مدیرپایگاه میراث فرهنگی آسبادهای ایران امروز دوشنبه 12 فرودین 98 با اعلام این خبر افزود: به پاس قدردانی از زحمات علی محمد اعتباری که در زمینه نگهداری و حفظ آسبادهای ایرانی تلاش کرده است، طی مراسمی با حضور مدیران استانی و شهرستانی و با حضور گسترده مردم  از لوح ثبتی حامل میراث فرهنگی ناملموس رونمایی شد.

رکنی ادامه داد: آقای علی‌محمد اعتباری با موضوع میراث فرهنگی ناملموس و گستره استان خراسان رضوی شهرستان خواف به شماره 30 درتاریخ 1/12/1397 در  فهرست ملی «نادره کاران؛ حاملان میراث فرهنگی ناملموس» معرفی شد.

او گفت: این لوح ثبتی به امضای محمدحسین طالبیان معاون میراث فرهنگی کشور و علی اصغر مونسان معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور رسیده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.