کد خبر : 3060
تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 فروردین 1398 - 5:43

دیدارنوروزی مدیر آموزش و پرورش با سرپرست فرمانداری شهرستان خواف

دیدارنوروزی مدیر آموزش و پرورش با سرپرست فرمانداری شهرستان خواف

به مناسبت عید نوروز،مدیر و معاونین آموزش و پرورش با حضور در دفتر فرماندار شهرستان خواف این مناسبت را به فرماندار تبریک گفتند. به گزارش خواف نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان خواف؛ در این دیدار عبدالرضا سپهری سرپرست فرمانداری شهرستان ضمن تبریک عید باستانی نوروز به مجموعه فرهنگیان شهرستان، اذعان داشت: عید

به مناسبت عید نوروز،مدیر و معاونین آموزش و پرورش با حضور در دفتر فرماندار شهرستان خواف این مناسبت را به فرماندار تبریک گفتند.
به گزارش خواف نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان خواف؛ در این دیدار عبدالرضا سپهری سرپرست فرمانداری شهرستان ضمن تبریک عید باستانی نوروز به مجموعه فرهنگیان شهرستان، اذعان داشت: عید نوروز فرصت مناسبی برای بازنگری فعالیت های انجام شده در یک سال است .
وی خاطر نشان کرد:  در سال جدید تدوین برنامه ها و اهداف نیز می تواند در دستور کار قرار گیرد، لذا مجموعه با نگریستن به نقاط ضعف و قوت در سال گذشته، می تواند ضعف ها را برطرف و نقاط قوت را در سال جدید افزایش دهد.
سپهری خدمتگزاری به مردم را رسالت بزرگ مسئولان در حکومت اسلامی عنوان نمود.
وی در خاتمه توجه به آموزش، فرهنگ و تربیت را مورد تاکید قرار داد و همراهی ، همدلی و انسجام مدیریتی را از موارد موثر در پیش برد اهداف اثرگذار در حوزه آموزش و پرورش خواند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.