کد خبر : 3007
تاریخ انتشار : دوشنبه 5 فروردین 1398 - 13:33

دید و بازدید سرپرست فرمانداری خواف از اصناف و بازار خواف

دید و بازدید سرپرست فرمانداری خواف از اصناف و بازار خواف

  سرپرست فرمانداری خواف در اولین روزهای سال نو باهدف کنترل قیمت‌ها، تنظیم بازار و شنیدن حرف مردم و فروشندگان از اصناف، بازار، مراکز خرید و بازار میوه این شهرستان بازدید کرد. به گزارش خواف نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان خواف ؛ با توجه به افزایش حجم خریدهای نوروزی مردم، عبدالرضا سپهری

 

سرپرست فرمانداری خواف در اولین روزهای سال نو باهدف کنترل قیمت‌ها، تنظیم بازار و شنیدن حرف مردم و فروشندگان از اصناف، بازار، مراکز خرید و بازار میوه این شهرستان بازدید کرد.
به گزارش خواف نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان خواف ؛ با توجه به افزایش حجم خریدهای نوروزی مردم، عبدالرضا سپهری سرپرست فرمانداری خواف به همراه اعضای کمیته نظارت و تنظیم بازار از اصناف و بازار شهرستان بازدید کرد و پیگیر حل مشکلات شهروندان شد.
در این بازدید میدانی ، فرماندار ضمن بازدید از کلیه اصناف مهم‌ترین وظایف ستاد تنظیم بازار را تأمین به‌موقع کالاهای اساسی موردنیاز مردم، قیمت‌گذاری کالاها و نظارت و بازرسی بر واحدهای صنفی عنوان کرد.
حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان باهدف بررسی وضعیت بازار و برنامه‌ریزی تأمین و توزیع اقلام اساسی، اتخاذ تدابیر و کنترل بازار، استمرار فعالیت گشت‌های سیار باهدف ایجاد آرامش خاطر برای مردم و برخورد با متخلفین ازجمله اهداف این بازدید میدانی بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.