کد خبر : 2928
تاریخ انتشار : جمعه 2 فروردین 1398 - 6:10

پیام نوروزی  عبدالرضا سپهری سرپرست فرمانداری شهرستان خواف

پیام نوروزی  عبدالرضا سپهری سرپرست فرمانداری شهرستان خواف

یا مقلب القلوب و الابصار، یا مدبراللیل و النهار یا محول الحول و الاحوال، حول حالنا الی احسن الحال در آغازین لحظه های تحویل سال نو با گرمی و لطافت روح ، دست نیایش به سوی یگانه مدیر و مدبر هستی می گشائیم و سرطاعت و بندگی بر آستانه ایزد منان فرود می آوریم. اینجانب

یا مقلب القلوب و الابصار، یا مدبراللیل و النهار
یا محول الحول و الاحوال، حول حالنا الی احسن الحال
در آغازین لحظه های تحویل سال نو با گرمی و لطافت روح ، دست نیایش به سوی یگانه مدیر و مدبر هستی می گشائیم و سرطاعت و بندگی بر آستانه ایزد منان فرود می آوریم.
اینجانب شروع سال ۱۳۹۸خورشیدی و تقارن فروردین این سال پر برکت با ماه رجب را خدمت تمامی مردم متدین و شریف شهرستان خواف تبریک و شادباش عرض نموده و سالی همراه با سعادتمندی، سلامتی و موفقیت را برای همگان از درگاه قادر متعال آرزومندم.
امیدوارم در این سال که با تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) به عنوان سال ‘رونق تولید’ نام گرفته است در سایه تلاش، همت و همدلی همه علاقمندان به توسعه، پرخیر و برکت همراه با توفیق خدمت بیشتر پیش رو داشته باشیم و در این هنگامه نوروز که موسم نزدیکی و پیوند دل ها و آرزوهاست؛ با یکدیگر عهد و پیمان ببندیم که تا رسیدن به شهرستانی آباد و توسعه یافته و تحقق زندگی شایسته‌تر توام با معنویت، آرامش، امید و نشاط لحظه ای از تلاش و کوشش دست برنداریم و در راستای نیل به این هدف بزرگ و رسالت خطیر موفق و سربلند باشیم .

عبدالرضا سپهری
سرپرست فرمانداری خواف

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.