کد خبر : 2920
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 1 فروردین 1398 - 13:25

پیگیری خبر/ فرودگاه خواف

پیگیری خبر/ فرودگاه خواف

در شهریور ماه سال 1396 دکتر محمود نگهبان سلامی نماینده مردم خواف و رشتخوار در مجلس شورای اسلامی در جریان سفر به دو روستای مهدی آباد و سعادت آباد شهرستان رشتخوار در حضور جمعی از مسئولین محلی شهرستان رشتخوار و مردم این روستاها با اشاره به وضعیت مناسب سرمایه گذاری در منطقه سنگان خواف، گفت: شهرستان‌های

در شهریور ماه سال 1396 دکتر محمود نگهبان سلامی نماینده مردم خواف و رشتخوار در مجلس شورای اسلامی در جریان سفر به دو روستای مهدی آباد و سعادت آباد شهرستان رشتخوار در حضور جمعی از مسئولین محلی شهرستان رشتخوار و مردم این روستاها با اشاره به وضعیت مناسب سرمایه گذاری در منطقه سنگان خواف، گفت: شهرستان‌های خواف و رشتخوار با توجه به موقعیت قرار گیری در مجاورت منطقه معادن سنگان نقش مهمی را در آینده نزدیک در زمینه اشتغال در کشور ایفا خواهند کرد.وی در ادامه از موافقت‌های صورت گرفته با جذب سرمایه‌گذاری‌های بخش خصوصی در جهت راه اندازی فرودگاه در مسیر دو شهرستان خواف و رشتخوار خبر داد و یادآور شد: کار موافقت راه اندازی فرودگاه با استفاده از سرمایه‌گذاری‌های بخش خصوصی در منطقه در هفته گذشته انجام و با نظرات کارشناسی جهت مکان این فرودگاه به زودی فرودگاهی در مسیر دو شهرستان خواف و رشتخوار راه اندازی خواهد شد، که این موضوع یک تحول عظیم در منطقه ایجاد خواهد کرد.

 

اکنون بیش از یک و نیم سال از آن زمان می گذرد و تاکنون خبر جدیدی در این زمینه منتشر نشده است. معلوم نیست موافقت با احداث فرودگاه به کجا رسیده؟ چه کسی سرمایه گذار طرح است؟ این فرودگاه قرار است در کجا احداث شود. امید است نماینده محترم همچنان پیگیر احداث این فرودگاه که به قول خودشان یک تحول عظیم در منطقه ایجاد خواهد کرد باشد.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.