کد خبر : 2870
تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 اسفند 1397 - 7:13

برگزاری آزمون پایانی آموزه های اسلامی مکاتب اهل سنت شهرستان خواف

برگزاری آزمون پایانی آموزه های اسلامی مکاتب اهل سنت شهرستان خواف

آزمون پایانی آموزه های اسلامی ساعت 9 صبح روز پنج شنبه مورخه 97/12/23 بصورت همزمان در مکاتب شهرستان خواف برگزار گردید. به گزارش خواف نیوز به نقل از سایت حوزه علمیه احناف خواف در این آزمون که در شهرستان‌های مجاور نیز توسط دفاتر مکاتب بصورت هماهنگ برگزار گردید؛ حدود 2500 قرآن آموز مکاتب شهرستان اعم

برگزاری آزمون پایانی آموزه های اسلامی مکاتب شهرستان خواف

آزمون پایانی آموزه های اسلامی ساعت 9 صبح روز پنج شنبه مورخه 97/12/23 بصورت همزمان در مکاتب شهرستان خواف برگزار گردید.

به گزارش خواف نیوز به نقل از سایت حوزه علمیه احناف خواف در این آزمون که در شهرستان‌های مجاور نیز توسط دفاتر مکاتب بصورت هماهنگ برگزار گردید؛ حدود 2500 قرآن آموز مکاتب شهرستان اعم از برادر و خواهر در مقطع ابتدایی و راهنمایی شرکت نمودند.
آزمون آموزه های اسلامی در چهار جلد و 32 حوزه امتحانی توسط دفاتر ششگانه امور مکاتب شهرستان خواف برگزار شد که حدود 40نفر از علما و 150نفر از فرهنگیان  بعنوان مراقب و برگزار کننده آزمون اجرای آن را بر عهده داشتند.
شرکت کنندگان در هر آموزه به چهل سؤال تستی در مدت 50دقیقه پاسخ دادند که به زودی نتایج آنان از سوی دفاتر امور مکاتب مربوطه اعلان خواهد شد و از برترین‌ها تقدیر بعمل خواهد آمد.
دفتر امور مکاتب حوزه علمیه احناف از  دفاتر مکاتب دارالعلوم اسلامی خلیل آباد، تعلیم القرآن نشتیفان، خادم القرآن سنگان، بخش کلاته ها و شهرستان زیرکوه و همچنین همه کسانی که در تدریس، طرح سؤال، برگزاری و تصحیح اوراق آزمون همکاری نمودند تقدیر و تشکر نموده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.