کد خبر : 2840
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 28 اسفند 1397 - 11:56

در آستانه ی بهار؛ نشست صمیمانه فرماندار خواف با کارکنان فرمانداری برگزار شد

در آستانه ی بهار؛ نشست صمیمانه فرماندار خواف با کارکنان فرمانداری برگزار شد

در آخرین روزهای سال 97 ودر آستانه فرارسیدن سال نو و خجسته میلاد با سر سعادت حضرت علی (ع) و روز پدر ؛ نشست صمیمی   عبدالرضا سپهری سرپرست فرمانداری شهرستان خواف  با کارکنان فرمانداری  برگزارشد. به گزارش خواف نیوز به نقل از  روابط عمومی فرمانداری شهرستان خواف ؛ در این دیدار فرماندار ضمن تقدیر وتشکر

در آخرین روزهای سال 97 ودر آستانه فرارسیدن سال نو و خجسته میلاد با سر سعادت حضرت علی (ع) و روز پدر ؛ نشست صمیمی   عبدالرضا سپهری سرپرست فرمانداری شهرستان خواف  با کارکنان فرمانداری  برگزارشد.

به گزارش خواف نیوز به نقل از  روابط عمومی فرمانداری شهرستان خواف ؛ در این دیدار فرماندار ضمن تقدیر وتشکر از خدمات یک ساله کارکنان فرمانداری و بخشداری های تابعه از زحمات و خدمات همکاران در طول یک سال گذشته تقدیر و تشکر کرد.
وی نیروی انسانی را ارزشمندترین سرمایه اجتماعی و تشکیلات سازمانی برشمرد و گفت: خدمت به مردم یک توفیق الهی است و کارکنان باید همواره در انجام کارها رضای خدا و رضایتمندی مردم را در نظر بگیرند.
سپهری تصریح کرد: سال 97 با همه خوبی ها و مشکلات در حال سپری شدن است و ماباید برای سال جدید برنامه ای جامع، کامل و توسعه محور داشته باشیم.
وی در ادامه افزود: امیدوارم  در سال جدید با همدلی و همکاری یکدیگر در جهت  بهبود کیفیت کلیه فعالیتها و جلب رضایت باری‌تعالی و مردم عزیز موفق‌تر از گذشته حرکت کنیم.
سرپرست فرمانداری خواف در بخش پایانی سخنان خود گفت: ان شاءا… سال 98 سالی سرشار از موفقیت و سلامتی برای مردم خواف ،  روسای ادارات و کارکنان دستگاههای اجرائی بویژه کارکنان فرمانداری، بخشداری ها و دهیاری های شهرستان باشد.
گفتنی است در پایان به رسم یادبود از خدمات کارکنان فرمانداری و بخشداری های تابعه قدردانی بعمل آمد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.