کد خبر : 2707
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 23 اسفند 1397 - 19:16

افتتاحیه طرح لشکر فرشتگان در خواف

افتتاحیه طرح لشکر فرشتگان در خواف

همایش بزرگ سلام بر ابراهیم و افتتاحیه طرح عظیم لشکر فرشتگان در خواف بر گزار شد. به گزارش خواف نیوز به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، دبیر کل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان کشور در این مراسم گفت :این مراسم با هدف معرفی زنان مجاهد مسلمان و ارائه الگو به دختران با حضور

همایش بزرگ سلام بر ابراهیم و افتتاحیه طرح عظیم لشکر فرشتگان در خواف بر گزار شد.

به گزارش خواف نیوز به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، دبیر کل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان کشور در این مراسم گفتافتتاحیه طرح لشکر فرشتگان در خواف :این مراسم با هدف معرفی زنان مجاهد مسلمان و ارائه الگو به دختران با حضور بیش از 500 دانش آموز عضو انجمن اسلامی در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خواف برگزار شد

حسین تاریخی با قدردانی از مسئولان شهرستان خواف گفت: این اتفاق که یاد و نام شهدا را زنده می کند نشان دهنده اعتقاد و معرفت این خطه نسبت به شهدا است .

وی افزود: امیدواریم دختران انجمنی به عنوان دهه هشتادی ها و کسانی که مخاطب جدی رهبر عزیز در بیانیه گام دوم انقلاب بوده اند بتوانند در آینده نقش های دختری ، مادر و همسری و مسئولیت های اجتماعی که در شهر یا کشور به عهده می گیرند  را با همین صلابت نقش آفرینی کنند .

در این همایش  پانصددخترانجمنی شیعه وسنی درنهایت وحدت وهمدلی سرودی را برای منادی وحدت جهان اسلام رهبرمعظم انقلاب بصورت دسته جمعی خواندند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.