کد خبر : 2558
تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 اسفند 1397 - 10:13

برگزاری جلسه شورای راهبردی پدافند غیرعامل خواف

برگزاری جلسه شورای راهبردی پدافند غیرعامل خواف

جلسه پدافند غیر عامل با حضور سرپرست فرمانداری شهرستان خواف و اعضای ستاد شهرستان در فرمانداری شهرستان برگزار شد. به گزارش خواف نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری خواف؛ عبدالرضا سپهری در این جلسه با تشریح شرایط روز و ضرورت پدافند غیرعامل در مقابل دسیسه های دشمنان اظهار داشت: باید ضمن آمادگی در مقابل

جلسه پدافند غیر عامل با حضور سرپرست فرمانداری شهرستان خواف و اعضای ستاد شهرستان در فرمانداری شهرستان برگزار شد.
به گزارش خواف نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری خواف؛ عبدالرضا سپهری در این جلسه با تشریح شرایط روز و ضرورت پدافند غیرعامل در مقابل دسیسه های دشمنان اظهار داشت: باید ضمن آمادگی در مقابل برنامه های دشمن و استحکام بخشی؛ توجه ویژه ای به پدافند غیرعامل و آگاهی بخشی جامعه انجام پذیرد.
وی تصریح کرد: امروز نگاه دشمنان نظام از حوزه سخت افزاری به حوزه های نرم افزاری تغییر پیدا کرده است و تهدیدات ماهیت نوین و پیچیده و ترکیبی پیدا کرده اند.
وی همچنین به اهمیت تقویت زیرساخت ها اشاره کرد و گفت: مراکز پر اهمیت مانند مراکز توزیع برق و آب که از لحاظ خدماتی که انجام میدهند اهمیت دارند و اگر اخلالی در کارشان ایجاد شود، مشکل‌ساز می‌شوند بنابراین باید تمهیدات جانبی را داشته باشیم و با اطلاع رسانی و آگاهی بخشی مردم را نیز در مقابل شرایط بحرانی و ضروری آماده کنیم.
نماینده عالی دولت در شهرستان با اشاره به اقدامات مثبت صورت گرفته افزود : انتظار می رود گزارش عملکرد در این زمینه ارائه و نقاط ضعف شناسایی شود.
وی همچنین بر فعال سازی کمیته های تخصصی زیر مجموعه شورای پدافند غیر عامل در شهرستان تاکید نمود و تهیه نقشه خطر پذیری شهر خواف را به صورت پایلود را ضروری برشمرد.
گفتنی است در این جلسه هریک از مسئولین و اعضای ستاد پدافند غیرعامل گزارشی از عملکرد و اقدامات و مشکلات و پیشنهادات خود را بیان کردند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.