کد خبر : 2377
تاریخ انتشار : یکشنبه 5 اسفند 1397 - 11:18

در دومین روز از هفته زن: همایش بانوی مهر در شهرستان خواف برگزار شد

در دومین روز از هفته زن: همایش بانوی مهر در شهرستان خواف برگزار شد

به مناسبت ولادت حضرت زهرا (سلام الله علیها) و گرامیداشت روز زن و مقام مادر و با حضور  فرماندار ، از بانوان توانمند ،نمونه و فعال در حوزه فرهنگی و اجتماعی سطح شهرستان خواف  تجلیل شد. به گزارش خواف نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان خواف همایش «بانوی مهر» به منظور تجلیل از

به مناسبت ولادت حضرت زهرا (سلام الله علیها) و گرامیداشت روز زن و مقام مادر و با حضور  فرماندار ، از بانوان توانمند ،نمونه و فعال در حوزه فرهنگی و اجتماعی سطح شهرستان خواف  تجلیل شد.
به گزارش خواف نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان خواف همایش «بانوی مهر» به منظور تجلیل از بانوان و رابطین دستگاههای شهرستان خواف با حضور سرپرست فرمانداری و جمعی از مدیران دستگاههای اجرایی  و همچنین بانوان توانمند خوافی برگزار شد
عبدالرضا سپهری سرپرست فرمانداری شهرستان خواف با اشاره به مقام ومنزلت زن ازدیدگاه اسلام وقرآن گفت : زن به عنوان نیمى از پیکره اجتماع و نقش تعیین کننده اش در گسترش نسل انسانى و پرورش و تربیت فرزندان، همواره مورد توجه جوامع اسلامی بوده بخصوص در نظام جمهوری اسلامی ایران که این مهم دارای ارزش دوچندان است.
وی در ادامه به کسب مقام برتر شهرستان دفتر امور بانوان و خانواده در استان  اشاره کرد و افزود: امروز خوشبختانه بانوان توانمند خوافی جایگاه خود را پیدا کرده و دوش تا دوش مردان تلاش می کنند به گونه ای که امروز شاهد حضور 4 مدیر زن توانمند و شایسته در شهرستان هستیم.
گفتنی است در پایان این مراسم از بانوان توانمند و عال در حوزه های اجتماعی و فرهنگی  دستگاهها هدایایی به رسم یادبود اعطا شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.