کد خبر : 2299
تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 اسفند 1397 - 6:16

انهدام باند سارقان احشام در خواف

انهدام باند سارقان احشام در خواف

فرمانده انتظامی شهرستان خواف از دستگیری باند سه نفره سارقان احشام در این شهرستان خبر داد به گزارش خواف نیوز سرهنگ علیرضاحسینعلی زاده در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت احشام در سطح شهرستان خواف موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت. وی افزود: پلیس آگاهی

فرمانده انتظامی شهرستان خواف از دستگیری باند سه نفره سارقان احشام در این شهرستان خبر داد

به گزارش خواف نیوز سرهنگ علیرضاحسینعلی زاده در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت احشام در سطح شهرستان خواف موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی افزود: پلیس آگاهی پس از انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی گسترده موفق به شناسایی سه تن از عاملین اصلی این سرقت‌ها شدند وبا هماهنگی مقام محترم قضایی این افراد رادرعملیاتی ضربتی در مخفیگاهشان دستگیر کردند. این مقام انتظامی در ادامه اظهار داشت متهمان در بازجویی های به عمل آمده توسط پلیس به ۶ فقره سرقت احشام اعتراف و تعدادی از احشام سرقت شده‌ را که در شهرستان همجوار به یک مالخر فروخته بودند را کشف و تحویل مالباختگان دادند. سرهنگ حسینعلی زاده خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان خواف در پایان سامانه فوریت‌های پلیس ۱۱۰ را آسان ترین پل ارتباطی بین مردم و پلیس دانست و از شهروندان خواست با هرگونه موارد مشکوک و اعمال خلافکارانه را از این طریق به پلیس اطلاع رسانی کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.