کد خبر : 2280
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 30 بهمن 1397 - 6:08

خواف و رشتخوار دارای بیشترین میزان افزایش بارندگی در خراسان رضوی

خواف و رشتخوار دارای بیشترین میزان افزایش بارندگی در خراسان رضوی

بع گزارش خواف نیوز محسن عراقی زاده روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از ابتدای سال زراعی جاری تاکنون 130 میلیمتر باران در خراسان رضوی باریده که نسبت به پارسال 750 درصد بیشتر شده است. وی ادامه داد: از ابتدای بهمن ماه جاری تاکنون 50 میلیمتر باران در خراسان رضوی

بع گزارش خواف نیوز محسن عراقی زاده روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از ابتدای سال زراعی جاری تاکنون 130 میلیمتر باران در خراسان رضوی باریده که نسبت به پارسال 750 درصد بیشتر شده است.
وی ادامه داد: از ابتدای بهمن ماه جاری تاکنون 50 میلیمتر باران در خراسان رضوی بارید که این میزان در مدت مشابه دوره آماری 34 میلیمتر بوده است.
مدیرکل هواشناسی خراسان رضوی حجم بارندگی ثبت شده در مشهد را نیز همین طی مدت 109 میلیمتر اعلام و بیان کرد: این میزان نسبت به دوره آماری پنج درصد و نسبت به پارسال 940 درصد افزایش داشته است.
وی گفت: از ابتدای سال زراعی جاری تاکنون بارندگی در همه شهرستانهای خراسان رضوی نسبت به دوره آماری بلند مدت و سال گذشته بیشتر شده است.
عراقی زاده بیشترین میزان افزایش بارندگی در خراسان رضوی را مربوط به رشتخوار و خواف ذکر و بیان کرد: افزایش بارندگی در این شهرستانهای واقع در شرق خراسان رضوی نسبت به دوره آماری بلندمدت به ترتیب 134 و 129 درصد بوده است.
میانگین سالانه بارندگی در کشور 250 میلیمتر و در خراسان رضوی 210 میلیمتر است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.