کد خبر : 2195
تاریخ انتشار : جمعه 26 بهمن 1397 - 20:28

کمیته های ۱۰ گانه خدمات سفر در خواف مشخص شد

کمیته های ۱۰ گانه خدمات سفر در خواف مشخص شد

به گزارش خواف نیوز  سرپرست فرمانداری خواف گفت: کمیته های 10 گانه خدمات سفر شهرستان  و روسای آنها مشخص شد. به منظور هماهنگی تصمیمات ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی  شهرستان خواف و تعیین کمیته های 10 گانه ستاد خدمات سفر شهرستان،  نخستین جلسه هماهنگی  و برنامه ریزی شهرستان  با ریاست عبدالرضا سپهری سرپرست  فرماندار ی به

به گزارش خواف نیوز  سرپرست فرمانداری خواف گفت: کمیته های 10 گانه خدمات سفر شهرستان  و روسای آنها مشخص شد.
به منظور هماهنگی تصمیمات ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی  شهرستان خواف و تعیین کمیته های 10 گانه ستاد خدمات سفر شهرستان،  نخستین جلسه هماهنگی  و برنامه ریزی شهرستان  با ریاست عبدالرضا سپهری سرپرست  فرماندار ی به همراه اعضای ستاد  در فرمانداری خواف تشکیل شد
عبدالرضا سپهری ، تعیین کمیته های ستادو  اجرای طرح ساماندهی و توسعه خدمات سفر ویژه نوروزی 98 را هدف از برگزاری این جلسه خواند و بر نظارت جدی مسئولین دستگاههای مختلف در موضوع ارائه خدمات سفر تاکید نمود .
سپهری خاطرنشان کرد: شهرستان خواف  با دارا بودن قابلیت ها وظرفیت عظیم در زمینه گرشگری و وجود بیش از 92 اثر ملی ثبت شده و با داشتن قدمت طولانی و اماکن تاریخی متعدد در حوزه گردشگری جزء شهرستانهای مطرح استان است.
وی از خدمات حمل و نقل ، خدمات امداد و نجات ، خدمات انتظامی، امنیتی و ترافیک ، هماهنگی امور شهرداریها و دهیاریها ، خدمات اسکان و رفاه ، نظارت وتنظیم بازار ، خدمات بهداشتی، سلامت و محیط زیست ، کمیته برنامه ریزی و آمار و کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات امور فرهنگی و فضای مجازی  به عنوان کمیته های 10 گانه سفرهای نوروزی نام برد  و  افزود: جهت خدمت رسانی بهتر به مسافران و گردشگران نوروزی در شهرستان ،کمیته های مربوطه باید براساس وظایف تعیین شده در قالب قوانین و مقررات
با تعامل و همکاری با دستگاههای اجرایی شهرستان جهت خدمت رسانی بهتر به مسافران نوروزی تلاش نمایند.
وی با اشاره به ضرورت آمادگی مقابله با حوادث احتمالی افزود: دستگاه های خدمات رسان و اورژانسی در ایام نوروز از جمله آتش نشانی، اورژانس، نیروی انتظامی، راهنمایی و رانندگی و جمعیت هلال ‌احمر آمادگی لازم برای خدمت رسانی به شهروندان و میهمانان نوروزی را داشته باشند و تدابیر لازم را در این رابطه اتخاذ نمایند.
وی باتوجه به اسکان مسافران نوروزی در مدارس گفت: آموزش و پرورش نسبت به تجمیع و تجهیز مدارس مورد نظر برای اسکان موقت مسافران نوروزی اقدمات لازم را به عمل آورد.
این مقام عالی  با اشاره به اینکه خدمات ارائه شده از سوی دستگاههای ذی ربط این شهرستان درطول شبانه روز خواهد بود افزود:

عامل امنیت و بویژه احساس امنیت و برخورد مناسب با مسافران ازجمله عوامل بسیار مهمی است که در میزان ماندگاری مسافران و گردشگران در یک منطقه تاثیر بسزایی دارد.
وی همچنین بر تجهیز و رفع نواقص جاده ای ، بین راهی و اقامتی تأکید نمود و گفت: دستگاه ها باید با فراهم نمودن امکانات بیشتر، زمینه لازم را برای ارائه خدمات مطلوب و شایسته به مسافرین و گردشگران فراهم نمایند.
سپهری با اشاره به ظرفیت‌های گردشگری و تاریخی شهرستان، از رشد چشمگیر اقامت در شب  توسط گردشگران و مخصوصاً افزایش گردشگران خارجی خبر داد و افزود: توسعه زیرساخت‌های گردشگری مثل راه، بهداشت، امنیت و ارتباطات نقش مهمی در جذب گردشگران داشته است و از آنجا که پیش‌بینی می‌شود بر شمار این گردشگران در امسال نیز افزوده شود لازم است اعضای ستاد برنامه‌ریزی دقیقی انجام دهند.
سرپرست فرمانداری و رئیس ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی در شهرستان خواف   در بخش پایانی سخنان خود ، ضمن تاکید بر برنامه ریزی جدی دستگاههای اجرایی ستاد نوروزی، خواستار شناسایی نقاط ضعف احتمالی و رفع آنها و تقویت نقاط قوت آنان شد و  به نکات مهمی از جمله زیباسازی شهر، بهداشت ، خودپردازها ، باز بودن دفاتر بیمه ها ، رستوران ها ، نظارت بر بازار و اصناف تأکید کرد.
گفتنی است  به منظور تهیه بروشورهای تبلیغاتی جاذبه های فرهنگی و تاریخی شهرستان  مقرر گردید شهرداری های تابعه با دبیرخانه ستاد تسهیلات نوروزی مشارکت و همکاری نمایند.
در ادامه جلسه ، اعضا ستاد تسهیلات سفر های نوروزی شهرستان به بیان نقطه نظرات خود پیرامون موضوع چلسه پرداختند .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.