کد خبر : 2199
تاریخ انتشار : جمعه 26 بهمن 1397 - 20:29

پیام تشکر فرماندار خواف از حضور حماسی مردم در راهپیمایی با شکوه ۲۲ بهمن

پیام تشکر فرماندار خواف از حضور حماسی مردم در راهپیمایی با شکوه ۲۲ بهمن

به گزارش خواف نیوز به نقل از  روابط عمومی فرمانداری خواف؛ سرپرست فرمانداری خواف با صدور پیامی از حضور حماسی و شکوهمند مردم متدین، قدرشناس و وفادار شهرستان خواف در راهپیمایی 22 بهمن تقدیر و تشکر نمود. متن پیام بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم اینک بار دیگر در یوم الله 22 بهمن در

به گزارش خواف نیوز به نقل از  روابط عمومی فرمانداری خواف؛ سرپرست فرمانداری خواف با صدور پیامی از حضور حماسی و شکوهمند مردم متدین، قدرشناس و وفادار شهرستان خواف در راهپیمایی 22 بهمن تقدیر و تشکر نمود. متن پیام بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
اینک بار دیگر در یوم الله 22 بهمن در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، پیام انقلاب اسلامی ایران در گوش میلیون ها آزاده حقیقت جو در سرتاسر گیتی طنین انداز شد، بار دیگر شهرستان خواف به زنان، مردان، جوانان و کودکان خود بالید و این روز شکوهمند را برای دشمنان ایران و اسلام به روز یأس و نومیدی تبدیل نمود.
اینجانب ضمن بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند و افتخار آمیز انقلاب اسلامی از تمامی آحاد و اقشار مختلف مردم متدین شهرستان خواف که در مراسم یوم الله 22 بهمن با حضور آگاهانه ضمن نمایش اقتدار، همبستگی و وحدت مردم شهرستان که در حقیقت تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب اسلامی بود صمیمانه تقدیر و تشکر می نمایم.
در پایان از خداوند متعال برای مردم شریف شهرستان و همه دست اندرکاران برگزاری برنامه های دهه فجر، اجر و پاداش الهی، سلامتی و سعادت را مسألت می نمایم.
عبدالرضا سپهری
سرپرست فرمانداری شهرستان خواف

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.