کد خبر : 2111
تاریخ انتشار : یکشنبه 14 بهمن 1397 - 16:15

با حضور مسئولان شهرستان صورت گرفت: افتتاح نمازخانه اداره آموزش و پرورش خواف

با حضور مسئولان شهرستان صورت گرفت: افتتاح نمازخانه اداره آموزش و پرورش خواف

نمازخانه اداره آموزش و پرورش خواف با ۱۰۰ متر زیربنا و با هزینه ای بالغ بر ۱۱۰ میلیون تومان از اعتبارات اداره آموزش و پرورش خواف تکمیل و به بهره برداری رسید. به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش خواف، در دومین روز از دهه مبارک فجر نمازخانه اداره آموزش و پرورش خواف با حضور


نمازخانه اداره آموزش و پرورش خواف با ۱۰۰ متر زیربنا و با هزینه ای بالغ بر ۱۱۰ میلیون تومان از اعتبارات اداره آموزش و پرورش خواف تکمیل و به بهره برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش خواف، در دومین روز از دهه مبارک فجر نمازخانه اداره آموزش و پرورش خواف با حضور مسئولان شهرستان افتتاح شد.

احمد قادری مدیر آموزش وپرورش خواف در سخنانی در این مراسم با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری، در خصوص راه اندازی نمازخانه ها در مراکز فرهنگی گفت: هر کار فرهنگی می بایست یک پیوست فرهنگی نیز به همراه داشته باشد و نماد این کار فرهنگی در اداره آموزش و پرورش خواف، احداث و تکمیل نمازخانه است.

قادری افزود: ایجاد یک مسجد و یا نمازخانه در مرکز فرهنگی به عنوان یک نماد در کار فرهنگی قابل تقدیر و با ارزش است.

در این مراسم که سرپرست فرمانداری و سایر مسئولین شهرستان حضور داشتند، احمد قادری رییس اداره آموزش و پرورش خواف نیز از همه افرادی که در امر تکمیل این مکان مقدس تلاش داشته اند، تقدیر و تشکر نمود.

گفتنی است؛ نماز خانه اداره آموزش و پرورش خواف با ۱۰۰متر زیر بنا و با هزینه ای بالغ بر ۱۱۰میلیون تومان از اعتبارات اداره آموزش و پرورش خواف تکمیل و به بهره برداری رسید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.