کد خبر : 2067
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 11 بهمن 1397 - 18:18

وزیر نیرو در خواف: منطقه سنگان یک نعمت خدادادی است

وزیر نیرو در خواف: منطقه سنگان یک نعمت خدادادی است

وزیر نیرو گفت: منطقه سنگان یک نعمت خدادادی است ومردمانی پرتلاش و سازگار در این جا حضور دارند که مرزداران این منطقه هستند. به گزارش خواف نیوز به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، اردکانیان در جلسه مجتمع سنگ آهن سنگان گفت: امروزه در دنیا خیلی مهمترو اساسی تر  از توسعه های فیزیکی وسازه ای

وزیر نیرو گفت: منطقه سنگان یک نعمت خدادادی است ومردمانی پرتلاش و سازگار در این جا حضور دارند که مرزداران این منطقه هستند.

به گزارش خواف نیوز به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، اردکانیان در جلسه مجتمع سنگ آهن سنگان گفت: امروزه در دنیا خیلی مهمترو اساسی تر  از توسعه های فیزیکی وسازه ای توسعه منابع انسانی مطرح است واکنون به کشور توسعه یافته اشاره نمی کنند بلکه به انسان توسعه یافته اشاره می کنند.

وی افزود: منفعت مشترک همه ما توسعه منابع وبهره مندی کل کشور از این نعمت خدادادی است تا اشتغال و معیشت مردم تامین شود و کشاورزان بتوانند به صحیح ترین شکل ممکن به کشاورزی خود ادامه دهند.

وزیر نیرو گفت : ظرفیت های این منطقه جوابگوی این است که هم مسئله صنعت حل شود و هم آسیبی به کشاورزی وارد نشود و مهم تر از  این دو موضوع آب آشاميدني  مردم است و  باید تامین شود که قطعا این کار انجام خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.