کد خبر : 1953
تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 دی 1397 - 17:56

دیدار مدیر کل امور عشایر خراسان رضوی با سرپرست فرمانداری خواف

دیدار مدیر کل امور عشایر خراسان رضوی با  سرپرست فرمانداری خواف

به منظور بررسی مسائل و مشکلات عشایر شهرستان, محمد حسین جعفری معاون معاون توسعه و امور زیربنایی اداره کل امور عشایر خراسان رضوی با عبدالرضا سپهری سرپرست فرمانداری خواف دیدار و کفتگو کرد. به گزارش روابط عمومی فرمانداری؛ در این نشست به تبادل نظر در مورد مسائل و مشکلات عشایر و نحوه تخصیص اعتبار‌ و

به منظور بررسی مسائل و مشکلات عشایر شهرستان, محمد حسین جعفری معاون معاون توسعه و امور زیربنایی اداره کل امور عشایر خراسان رضوی با عبدالرضا سپهری سرپرست فرمانداری خواف دیدار و کفتگو کرد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری؛ در این نشست به تبادل نظر در مورد مسائل و مشکلات عشایر و نحوه تخصیص اعتبار‌ و بیان آخرین وضعیت عشایر شهرستان پرداختند.
عبدالرضا سپهری سرپرست فرمانداری خواف جامعه عشایر را قشری مولد،زحمت کش و کم توقع دانست و لزوم توجه بیش از پیش به جامعه زحمتکش عشایر را مورد تاکید قرار داد .
معاون توسعه و امور زیربنایی  اداره کل امور عشایر استان نیز ضمن تقدیر از اقدامات و پیگیریهای انجام شده توسط مدیریت شهرستان افزود: جامعه عشایری با پتانسیل و توانمندی زیادی که دارند می توانند نقش بسزایی در تولیدات دامی کشور بر عهده داشته باشند.
 وی همچنین در خصوص پیگیری مسائل و مشکلات  جامعه عشایری شهرستان قول مساعد داد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.