کد خبر : 1847
تاریخ انتشار : جمعه 14 دی 1397 - 19:11

با حضور رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی: برگزاری نشست شورای مرکزی اولیا و مربیان شهرستان خواف

با حضور رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی: برگزاری نشست شورای مرکزی اولیا و مربیان شهرستان خواف

دومین نشست شورای مرکزی اولیاومربیان شهرستان خواف برگزارگردید. به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش خواف، دراین مراسم که رئیس و کارشناسان اداره انجمن اولیاومربیان اداره کل آموزش وپرورش، اعضای شورای مرکزی اولیا، مدرسان آموزش خانواده و تعدادی از خیرین حضور داشتند، درخصوص آموزش خانواده، پیشگیری از آسیب های اجتماعی، مرکزراهنمایی ومشاوره خانواده پیوند به

دومین نشست شورای مرکزی اولیاومربیان شهرستان خواف برگزارگردید.

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش خواف، دراین مراسم که رئیس و کارشناسان اداره انجمن اولیاومربیان اداره کل آموزش وپرورش، اعضای شورای مرکزی اولیا، مدرسان آموزش خانواده و تعدادی از خیرین حضور داشتند، درخصوص آموزش خانواده، پیشگیری از آسیب های اجتماعی، مرکزراهنمایی ومشاوره خانواده پیوند به بحث و تبادل نظر پرداختند.

مدرسان آموزش خانواده پلیس فتا، پلیس راهور و شبکه بهداشت و درمان نیز دراین زمینه و در تدوین برنامه های پیش رو مطالبی را ابراز داشتند.

مسئولان استانی انجمن اولیا و مربیان از مدرسه غیاثیه خرگرد و مرکز راهنمایی و مشاوره خانواده پیوند و کارشناسی انجمن اولیاومربیان مدیریت آموزش و پرورش خواف نیز بازدید نمودند.

در حاشیه جلسه از مدرسان آموزش خانواده و تعدادی از خیرین که به نحوی با کارشناسی انجمن اولیا و مربیان همکاری داشته اند تقدیر به عمل آمد.

گفتنی است در پایان جلسه  ازطرف مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی؛ ابلاغ رئیس و دبیر این شورا توسط آقای قراول ریاست اداره انجمن اداره کل تحویل آقایان احمدقادری و عبدالجلیل مشورتی گردید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.