کد خبر : 1832
تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 دی 1397 - 19:48

دستگیری سارق حرفه‌ای با ۷ فقره سرقت در خواف

دستگیری سارق حرفه‌ای با ۷ فقره سرقت در خواف

فرمانده انتظامی شهرستان خواف عصر امروز در جمع خبرنگاران گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت تجهیزات شامل باتری و الکتروموتور استارت از معادن شهرسنگان خواف، ماموران کلانتری ۱۲سنگان دستگیری سارق یا سارقان احتمالی را در دستور کار خود قرار دادند. سرهنگ علیرضا حسینعلی‌زاده با اشاره به‌اقدامات اطلاعاتی و گشت‌زنی‌های نامحسوس وهدفمند، تصریح کرد: ماموران

فرمانده انتظامی شهرستان خواف عصر امروز در جمع خبرنگاران گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت تجهیزات شامل باتری و الکتروموتور استارت از معادن شهرسنگان خواف، ماموران کلانتری ۱۲سنگان دستگیری سارق یا سارقان احتمالی را در دستور کار خود قرار دادند.

سرهنگ علیرضا حسینعلی‌زاده با اشاره به‌اقدامات اطلاعاتی و گشت‌زنی‌های نامحسوس وهدفمند، تصریح کرد: ماموران کلانتری سنگان موفق شدند سارق را شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه با هماهنگی مقام قضایی این فرد را دستگیر کنند.

وی با اشاره به‌اینکه در تحقیقات و بازجویی‌های انجام شده این متهم به ۷فقره سرقت باطری، استارت و الکتروموتور به‌ارزش یک میلیارد ریال اعتراف کرد، متذکر شد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی به‌منظور سیر مراحل قانونی به‌مراجع محترم قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی خواف گفت: شهروندان باید به‌هشدارهای پلیس توجه کنند و نکات ایمنی را در امکان مختلف رعایت با به‌کارگیری نگهبان و وسایل بازدارنده مانند دوربین، دزدگیر، وسایل هشداردهنده و قفل‌های  ایمن زمینه سرقت را برای سارقان سلب کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.