کد خبر : 1808
تاریخ انتشار : دوشنبه 10 دی 1397 - 17:23

بهره برداری از ایستگاه گیرنده شبکه های رادیویی خواف در دهه فجر امسال

بهره برداری از ایستگاه گیرنده شبکه های رادیویی خواف در دهه فجر امسال

با حضور عبدالرضا سپهری سرپرست فرمانداری شهرستان و نماینده صدا و سیمای خراسان رضوی و پیمانکار پروژه برق رسانی به ایستگاه رادیویی خواف ، آخرین وضعیت این پروژه مورد بررسی قرار گرفت . به گزارش خواف نیوز  روابط عمومی فرمانداری شهرستان خواف عبدالرضا سپهری ضمن بیان پیگیری های انجام شده در راه اندازی ایستگاه گیرنده

با حضور عبدالرضا سپهری سرپرست فرمانداری شهرستان و نماینده صدا و سیمای خراسان رضوی و پیمانکار پروژه برق رسانی به ایستگاه رادیویی خواف ، آخرین وضعیت این پروژه مورد بررسی قرار گرفت .
به گزارش خواف نیوز  روابط عمومی فرمانداری شهرستان خواف عبدالرضا سپهری ضمن بیان پیگیری های انجام شده در راه اندازی ایستگاه گیرنده های شبکه های رادیوئی گفت: با توجه به درخواست های مکرر و متعدد مردمی مبنی بر تسریع در راه اندازی ایستگاه رادیویی و عدم برخورداری شهرستان در بحث استفاده از شبکه های رادیویی بایستی هر چه سریع تر نسبت به بهره برداری از پروژه مذکور اقدام تا مردم از خدمات این پروژه بهره مند گردند.
شایان ذکر است پروژه مذکور به مدت یک سال است که مسکوت مانده که با پیگیری های متعدد،  مقرر گردید این پروژه در دهه فجر به بهره برداری رسد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.